לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Home-Made-Icons


אייקונים שאני יוצרת [=

Avatarכינוי:  Xx.Me.xX

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

Home-Made-Icons


 

 

שלום לכולם (:

 

אני ממש מצטערת שלא יוצא לי לעדכן את הבלוג לעיתים קרובות, אבל אני מקווה שאתם נהנים ממה שאני כן מעלה אליו..

 

אני עובדת עכשיו על כמה פוסטים במקביל, ככה שייקח לי זמן עד שהפוסטים יעלו.

 

בינתיים, אני אשמח אם תגיבו, תאירו ותעירו על הבלוג, כדי שאני אוכל לשפר אותו...

 

ולא לשכוח- אם למישהו יש בקשות מיוחדות- אתם מוזמנים לבקש [:

 

מקווה שאתם אוהבים את האייקונים שלי,

 

אוהבת המון !

נכתב על ידי Xx.Me.xX , 9/11/2007 21:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , תחביבים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXx.Me.xX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xx.Me.xX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)