לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Fucking Union


מומו ניצבה באמצע הכיכר העגולה. היא חשבה על קולות הכוכבים ועל פרחי-השעות. ואז התחילה לשיר בקול צלול (מיכאל אנדה)
Avatarכינוי: 

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

ארץ המראות


כבר הרבה זמן אני מרגישה שקשה לי לכתוב כאן מה שלומי באמת. מה קורה איתי, מה עובר עלי. הקול הפנימי שלי מיד עונה לי: את מי זה בכלל מעניין. הקול הקצת יותר שפוי אומר שהבלוג הזה קיים כדי לכתוב כל מה שעל ליבי ודי לעשות חשבונות. קולות אחרים, אמנם בתוכי אבל חיצוניים לי, מביטים עלי בשיפוטיות, מחפשים את המעידות שלי.

 

אני חושבת שהרבה מזה קשור לכך שנכנסתי לסרטים ממקום העבודה שלי, עליו אני לא יכולה לפרט כאן. תקעו לי מול הפרצוף מראה מזעזעת של עצמי, קשרו לי את הידיים ופתחו את העיניים שלי בכוח כך שאני לא אוכל שלא להביט. זה עינוי מתמשך ואני מתחילה להרגיש את ההשפעות של זה בכל תחומי החיים שלי. גם עם בחורים, גם עם חברים, גם כאן.

 

הרבה משקולות של בטחון עצמי שהצלחתי לאסוף בשנים האחרונות נופלות לי עכשיו מהגוף, יחד עם משקל שיורד ויורד ללא הסבר ברור. אני עומדת מול המראה הזאת ויוצא לי, מבלי שארצה בכלל: "את מזוייפת", "את אפס", "את טיפשה", "את מכוערת". אני יודעת שאלה שקשרו אותי לשם עומדים ומקשיבים ונהנים מכל מלמול כזה שיוצא לי ללא שליטה,  אבל אני לא מצליחה להפסיק את זה.

 

אז כדי להסיח את הדעת אני מנסה לעשות דברים אחרים. בשבועות האחרונים עובר הגוף שלי בדיקות אוזניים, בדיקות דם, כדורים יומיומיים אלימים, מיגרנות אימתניות, שפתיים סדוקות וחרדות של לקראת ניתוח. עם מעט השפיות שעוד נותרה אני מנסה לאזן את כל זה. אז אני נותנת לו מגע של שיאצו מרגיע (שפותח לי צ'אקרות של פנטזיות בלתי פוסקות על השיאציסט) ויוגה ושחיה נעימה במיוחד ובגדים חדשים לפסח מתנה מאמא. אבל עיני התפוז המכני הפקוחות לא מאפשרות לי להנות לזמן ארוך מכל הטוב הזה.

 

אני צריכה הפסקה. ואני מרגישה שהיא כבר מתקרבת. באופן פלאי לגמרי הגיע פסח ואיתו שבועיים מלאים של חופש. אמנם גם במהלך החג אני צריכה לעבוד, אבל קצת, ובזמנים שלי, ויכול להיות שאפילו יורשה לי לסגור את העיניים לפרקים ולראות קצת פחות.

נכתב על ידי , 4/4/2009 16:35   בקטגוריות אוניברסיטת החיים, החיים בסרט, קצרת ראיה  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




99,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹמוֹ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹמוֹ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)