לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Fucking Union


מומו ניצבה באמצע הכיכר העגולה. היא חשבה על קולות הכוכבים ועל פרחי-השעות. ואז התחילה לשיר בקול צלול (מיכאל אנדה)
Avatarכינוי: 

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

אחרֵי


אז ככה: הניתוח מאחורי. פלטה אימתנית+11 ברגים שוכנים לבטח בתוך קופסא ומחוץ לגופי. יש לי צלקת חדשה וגדולה בדיוק איפה שהיתה הקודמת, ועוד שתי צלקות קטנות התווספו באותו האיזור, שעוד לא עמדתי על טיבן כי הכל חבוש.

אני מסטולה מתרופה ששכחתי את שמה, אבל היא מכילה הרבה מורפיום.

ואני בבית שלי. עם הלפטופ שלי ועם פילי ועם המון דברים שהקלטתי לי מבעוד מועד ביס מקס.

 

אני מנסה לקלוט שהכל הכל מאחורי. אני מנסה לקלוט את העובדה שלראשונה עברתי ניתוח שלא היו בו פאשלות. זה מרגיש לי כמעט לא הגיוני. בינתיים אני לא קולטת כלום, אבל בזה אפשר להאשים רק את הסמים.

 

תודה על כל התגובות מהפוסט הקודם וסליחה שלא עניתי. מה שהספקתי לקרוא לפני שהלכתי לבית-החולים לקחתי איתי צרור בשק חם ונעים שחימם אותי בתהליך האישפוז וברגעי ההתעוררות מההרדמה והטשטוש שבא אחרי.

 

רציתי לשים כאן שיר, אבל המוח שלי קצת עיסתי כרגע ואני לא מוצאת כלום. שיר שמח. שיר של סוף דרך שהיתה קשה וכואבת. רציתי לשים כאן משהו שימלא אותי בחדוות ה"אחרי", אבל אני לא מצליחה. אולי לכם יש איזה רעיון טוב?

נכתב על ידי , 7/10/2009 10:49   בקטגוריות ישר לוריד, מחוברת  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




99,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹמוֹ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹמוֹ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)