לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Fucking Union


מומו ניצבה באמצע הכיכר העגולה. היא חשבה על קולות הכוכבים ועל פרחי-השעות. ואז התחילה לשיר בקול צלול (מיכאל אנדה)
Avatarכינוי: 

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

על היכרויות וחיבה


איך היה השיעור? שאל החבר-מכיתה-א בנימוס לא באמת מתעניין. ישבנו ברחבה המדושאת והיפה של הקמפוס. לי היה חם אחרי שיעור שלא הפסקתי לזוז בו והוא קפא מקור בטי-שירט שלו. מצוין, עניתי. אני מאוד אוהבת את הסטודנטים האלה. לימדתי אותם היום על מאמר שמתעסק בדייטים. דייטים! אמר, חצי מסוקרן חצי נגעל. הוא לא כל-כך מבין בדבר הזה. רק עכשיו התגרש אחרי שמונה שנים ומה לו ולכל העסק המלוכלך הזה. דייטים, עניתי, אתה יודע - היכרויות ראשוניות כאלה. ומה השורה התחתונה, שאל. התפלאתי שהוא ממשיך לשאול. בדרך כלל בשלב הזה הוא עובר לדבר על עצמו וכמה מרגש ורומנטי לגלוש על הגלים בזמן שקיעה. החוקרים טוענים, עניתי, לוגמת מהקפה האקדמי שלי, שככל שיש לנו יותר אינפורמציה חדשה על הבנאדם השני יורדת החיבה שלנו אליו. ככל שמעמיקה ההיכרות איתו אנחנו מגלים יותר נקודות שוני ומחבבים אותו פחות.

 

הסטודנטים היו קצת מיואשים ממסקנות המחקר עד שהגענו לדיון. אבל החוקרים טוענים בהקשר לאתרי היכרויות, ניסיתי לעודד את רוחם, שהמנגנון הזה של לחבב מאוד את הבנאדם השני לפני שאנחנו נפגשים איתו נותן לנו דחיפה לצאת לדייטים, בעוד ירידת החיבה אחרי הפגישה איתו מגנה עלינו מפני שברון לב בהמשך. חכו רגע, אמרתי להם כשמחוגי השעון עשו את עצמם כאילו הם צלצול צורמני, החוקרים גם מצאו שככל שיוצאים ליותר דייטים כך הפער בין הלפני והאחרי מצטמצם בעקבות הורדת הציפיות, וממליצים לצאת לכמה שיותר דייטים מתוך אמונה שבסופו של דבר נפגוש את זה שיש איתו מספיק במשותף כדי לחבב אותו לטווח ארוך ולמצוא אהבת אמת. אחר-כך שמתי להם מערכון של החמישיה הקאמרית וכולנו יצאנו מחייכים מהשיעור.

 

החבר-מכיתה-א', לעומת זאת, נפרד ממני קופא מקור וקצת פחות מחייך. הוא די סירב להבין עד עכשיו את כל הרמזים שפיזרתי לו, אבל את השורה התחתונה הזו נראה שהבין כפשוטה - החיבה אליו ירדה עם המשך ההיכרות (נקודות הדמיון ירדו בערך לאפס כשאמר "איכס" על העובדה שהיתה לי פעם שותפה ערביה). נראה לי שמעכשיו הוא יחכה יותר משלוש שניות מרגע שיראה שאני מחוברת בפייסבוק ועד שיתחיל לצ'טט איתי שם.

 

בשבוע שעבר נפגשתי עם חבר-מכיתה-יב שהיה החתיך של השכבה והפך בינתיים למוסיקאי עוד יותר חתיך משזכרתי. מחר אני נפגשת עם חבר-מגיל-16 שכתב איתי ב"ראש 1" והיה מאוהב בי קצת (או הרבה, המודעות שלי אז שאפה לאפס בכל מה שקשור לבנים). נראה לי שהוא שווה פוסט שלם, אבל בינתיים אני אסתפק בלהנמיך ציפיות (בכל זאת, נשוי פלוס פלוס) ולקוות ששום מידע חדש שיתגלה לנו אחד על השני לא יהרוס לנו את החיבה רבת השנים ששימרנו.

נכתב על ידי , 2/12/2009 19:28   בקטגוריות אוניברסיטת החיים, אתרי היכרויות  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




99,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹמוֹ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹמוֹ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)