לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Fucking Union


מומו ניצבה באמצע הכיכר העגולה. היא חשבה על קולות הכוכבים ועל פרחי-השעות. ואז התחילה לשיר בקול צלול (מיכאל אנדה)
Avatarכינוי: 

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

להיות גילי


ברדיו משמיעים שירים שמחים לפורים ואני שמה בסיר הרבה דבש וקצת מים. את מקל הוניל אני חוצה לשניים והגרגרים הכהים שלו מתפזרים על-פני הנוזל המוזהב. קמצוץ הקינמון מתמזג עם הכל לתערובת נוזלית מתוקה ונהדרת. אחרי שאני מכבה את האש, אני מספיגה את התערובת בגרגרים בריאים של שיבולת שועל, אגוזי פקאן ושקדים שלמים. הצנצנות הריקות כבר מצפות להתמלא בתערובת, אליה יתווספו, כשתתקרר מעט, שבבי קוקוס טריים ובננות מיובשות שמנוניות. בערב, כשנשב מול הטלויזיה, אחתוך פירות טריים שקניתי השבוע במחיר שוק, אוסיף להם את המוזלי הטרי ואת היוגורט העממי והוא יגיד לי כמה הוא שמח שאני.

 

כשנתעייף נלך למיטה ונעשה סקס ונלחש דברים אחד לשני ויהיה לנו חג פורים שמח מאוד.

 

גם בלי פורים, השבועיים האחרונים שמחים לי מאוד. קניתי לי שמלת צמר אפורה עם פסים מוזהבים שמחמיאה לרגליים הארוכות שלי ומגפיים שטוחות מצמר אפור וכפתורים בצד. למרות שאני עניה אני בכל זאת גברת בזבז ולכן לא יכולתי להתאפק והוספתי לכל זה גם מעיל צמר שחור-לבן עם שרוולים קצרים שנסגר מתחת לחזה בחגורת פלסטיק רחבה שחורה כך שנוצרת מעין שמלה קצרצרה. הוא אומר שזה מחמיא לי ואני שמחה ללכת עם כל הרכישות המוצלחות שלי ברחוב, למרות שרוקנו את ארנקי. במיוחד אני שמחה ללכת לצידו. הוא יפה לי ונעים וחכם וטוב-לב והמגע שלו נהדר ואיזה מזל שמצאנו האחד את השניה!

 

אני לא בטוחה שהתחפשתי מספיק טוב, אבל השיר הזה מחופש בעיני מקסים ומוקדש באהבה לגילי, שהיא לי גשר נפלא ויציב מעל מים שלפעמים יכולים להיות מאוד מטרידים:

 

נכתב על ידי , 26/2/2010 16:01   בקטגוריות מסיבת התה של מומו, מסכות  
הקטע משוייך לנושא החם: בלוגרים מתחפשים לבלוגרים
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




99,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹמוֹ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹמוֹ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)