לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Fucking Union


מומו ניצבה באמצע הכיכר העגולה. היא חשבה על קולות הכוכבים ועל פרחי-השעות. ואז התחילה לשיר בקול צלול (מיכאל אנדה)
Avatarכינוי: 

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

יותר מדי


אני לא זוכרת מתי התחלתי להיות יותר מדי. נראה לי שזה קרה בשנים האחרונות, אבל כשאני חושבת על העוצמות שלי, אז אולי הייתי ככה מאז ומתמיד. יש לי תמונה מילדותי, בה אני יושבת על השיש ואוכלת תפוח ירוק בזמן שאמא שלי מבשלת. אני זוכרת את המקום הזה, ואיך הייתי מספרת לה, בין הנגיסות בתפוח העסיסי, את קורותי בפירוט רב. ההערות ביומן שקיבלתי בבי"ס היו תמיד תמיד על פטפוט עם חברותי לשולחן הזוגי. בשלב מסויים התמלא השולחן בסיפורי עיפרון, כי קלטתי איך אפשר להיות בשקט בשיעורים ששיעממו אותי, ובכל זאת לא להירדם.

 

אולי תמיד הייתי יותר מדי. יותר מדי עושה, יותר מדי חושבת, יותר מדי מספרת, יותר מדי חושפת, יותר מדי מוצפת.

 

בעולם שבניתי לי מצאתי איך ואיפה להוציא את כל זה החוצה. חברים ששמחים להקשיב, בלוג שמסוגל להכיל, סטודנטים שנאלצים לקבל טעימות מעולמי, חתולה שמוכנה להקשיב להכל כל זמן שאני נותנת לה לשבת על הברכיים שלי ולגרגר. אבל אני רוצה להאמין על עצמי שאני לא רק שופכת החוצה, אלא גם יודעת להכיל פנימה. עם המטופלים, עם חברים שצריכים לשפוך את הלב, עם סטודנטים שקשה להם, עם מראות וחוויות ואנשים וסיפורים ורחובות. וכמו שאני נהנית לספוג לתוכי אחרים, כך אני לפעמים מתבלבלת וחושבת שאחרים יכולים גם הם לספוג אותי לתוכם.

 

אבל זה לא נכון. הרוב לא מסוגלים. בעיקר הגברים. אני פשוט יותר מדי בשבילם. ועכשיו אני תוהה אם להמשיך הלאה ולחפש את זה שיצליח להיות שם למרות או בגלל העושר שבי, או ההצפה שלי (תלוי מאיזה מצב רוח מסתכלים על זה), או שאולי אני צריכה דווקא להשאר במקום בו מציבים לי גבולות ואומרים לי: מומו, די. עד כאן. יותר מזה זה כבר יותר מדי.

נכתב על ידי , 3/3/2010 01:02   בקטגוריות בטיפול, חברות, קצרת ראיה  
77 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




99,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹמוֹ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹמוֹ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)