לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Fucking Union


מומו ניצבה באמצע הכיכר העגולה. היא חשבה על קולות הכוכבים ועל פרחי-השעות. ואז התחילה לשיר בקול צלול (מיכאל אנדה)
Avatarכינוי: 

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

שרירי זוגיות


שוב לבד.

לרגעים בודדים וקסומים במהלך החודשים האחרונים חשבתי שנגמר הלדבר עם עצמי, נגמר הלדאוג לעצמי, נגמר הלהעסיק את עצמי. פה אופרה עם שמיכה ויין ונגיעות, שם סמס ששואל איך עבר השיעור הראשון בסמסטר, כאן בוקר שבת מתפנק במיטה. קיבלתי הצצות חפוזות על התחושה הזו, של חיים בזוג. זה היה לי מוכר מאוד, מפעם. וגם מרגש מאוד, מעכשיו. וזה הרגיש לי הכי טבעי ונכון בעולם - להיות בשניים.

 

אבל אלה היו אשליות.

 

אני יודעת שאני מסוגלת. שרירי הזוגיות עוד לא התנוונו אצלי לחלוטין. ברגע שנוגעים בהם קצת הם חוזרים לפעולה. עם קצת חרדות, עם לא מעט הגנות, אבל כמה שבועות של אימונים וחימומים והם חוזרים למסלול. הבעיה היא שבדיוק כשהם כבר מוכנים לזנק למרתון הקרוב זה נגמר.

ושוב אני לבד. והשרירים כועסים, נעלבים. אז בשביל מה עשית לנו את כל התרגילים האלה? עכשיו סתם בא לנו לזוז ואין לאן! הכל סגור ומסורג ועצוב כל-כך.

אני יושבת, קפואה, מרגישה אותם מקפצים בתוכי, והדבר היחיד שמצליח עוד איכשהו להתנועע בגוף שלי הן דמעות הייאוש.

נכתב על ידי , 17/10/2010 17:57   בקטגוריות בגוף אני מבינה, חופשי זה לגמרי לבד, ימים לבנים  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




99,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹמוֹ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹמוֹ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)