לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Fucking Union


מומו ניצבה באמצע הכיכר העגולה. היא חשבה על קולות הכוכבים ועל פרחי-השעות. ואז התחילה לשיר בקול צלול (מיכאל אנדה)
Avatarכינוי: 

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

יד אחת נגדי


יום לפני הניתוח המדובר נפגשתי עם המנתח בבית החולים. הוא סימן לי חץ ענק כחול על יד שמאל, שלא תהיה טעות, חלילה, והסביר לי במדוייק מה הוא הולך לעשות בניתוח (את עניין הכוויות, משום מה, הוא השמיט אז, מבולבלי).

אחרי הניתוח, אסור יהיה לך להזיז את היד שישה שבועות.

בכלל?

בכלל.

אבל יקפאו לי השרירים!

יכול להיות, אבל לפחות לא יישבר לך שום בורג, כמו בניתוח הראשון, ואולי העצם תתאחה לשם שינוי.

 

באותו הרגע חשבתי רק על השרירים המסכנים שלי. אבל בינתיים, כבר שבועיים אחרי, העובדה שאסור לי להזיז את היד השמאלית שלי מקבלת הרבה פנים חדשות:

 

למרות הדגדוגים העזים באצבעות, מותר לי להקליד רק ביד ימין. לפעמים שמאל מצטרפת בהתרסה, מקבלת נזיפה וחוזרת למקומה הנייח, מובסת.

 

אני יכולה לאכול רק עם מזלג. זה אומר שאם יש בארוחת הצהרים שניצל, למשל, מישהו צריך לחתוך לי "חיילים", כמו שהייתי חותכת לילדוד'ס מבית הילדים שעבדתי בו פעם, שבאו מבתים מפורקים ואלימים והרגלי התזונה שלהם, כמו גם מצב השיניים או בכלל המכות היבשות, היו איומים.

 

אני יכולה להתקלח לבד. אבל תנסו לחפוף את הראש עם יד אחת – בלתי אפשרי! בינתיים חופפים לי. אבל ברגע שאוכל לשבת כמו בנאדם על התחת, אני מתכננת גיחות מפנקות במיוחד למספרה. מה, אם כבר ידיים אחרות, שיהיה איכותי!

 

כל עניין היד שמאל מגישה סיגריה לפה, ימין מדליקה לה אש כבר לא עובד. עכשיו זה ימין סיגריה ימין אש. שלא לדבר על אש במצב של רוח חורפית.

 

לא יכולה להדיח כלים. מקסימום להכניס לדיש של ההורים. זה דווקא מעולה! שונאת להדיח כלים!

 

פתיחת בקבוקים, מכל הסוגים, בלתי אפשרית!

 

קשה קשה לדפדף לעמוד הבא בספר. ודווקא התחלתי אחד חביב עכשיו.

 

Alt+Ctrl+Delete כשהמחשב נתקע מנועים ממני. צריך ללכת על הקליק הימני של העכבר. ואני – אלופת קיצורי המקשים אני – מתבאסת.

 

לקפל כביסה, למרות שאני שונאת. למרות שאני בטח שונאת כי היה לי קשה עם זה בכל השנתיים האחרונות. במיוחד עם סדינים. ואם כבר סדינים - כבר שנתיים שאני לא מחליפה לעצמי מצעים במיטה. עוד דבר שאי אפשר לעשות, גם אם מותר ורצוי להזיז את היד. מצריך טווח תנועה רחב מדי!

 

ובטח יש עוד מלא דוגמאות, אבל הכי הכי חמור זה שאני לא יכולה לנהוג. גם אם כבר לא יכאב לי לשבת, וגם כשכבר לא אהיה אפופת משככי כאבים, ולמרות שאני ספץ בנהיגה ביד ימין כבר שנתיים – עדיין לא אחראי לעלות על הכביש עם יד אחת.

 

והרשימה הזו נוצרה גם כי ליהי הציעה, וגם כי רציתי להסביר, לקראת הפוסט הבא, את כאב הלב על כך שאני עוד לא יכולה לחזור הביתה, והקורבן העיקרי מכל הסיפור הזה היא פילי (בלי דגש) החתולה, שכלואה לבדה בבית, ואין לה אפשרות לצאת ולהסתובב ברחבי המושב, וחוץ מאוכל ומים שהיא מקבלת פעם ביומיים משכנים, היא נטולת כל אהבה ופינוקים וצומי לרוב.

 



נכתב על ידי , 29/1/2007 00:02   בקטגוריות היד הימנית  
92 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




99,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹמוֹ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹמוֹ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)