לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Fucking Union


מומו ניצבה באמצע הכיכר העגולה. היא חשבה על קולות הכוכבים ועל פרחי-השעות. ואז התחילה לשיר בקול צלול (מיכאל אנדה)
Avatarכינוי: 

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

לא מחוברת (6)


אז מה, מנוי פרו?

כן. חשבתי שככה אתפוס את הבחורון מהמסנג'ר ואסגור את העניין לתמיד

פחחחח הפרו הזה לא מגלה עד כדי כך

כן. אני יודעת. קיוויתי לאיזו תחושת שליטה שתחזור אלי

נו, אז כמה מנויים כבר יש לך?

די, נו, אתה סתם שואל כדי לעצבן

נכון

אז תפסיק

את נשמעת לי במצב רוח לוחמני. מה קורה, אחותי

אני לא אחותך! ואני עצבנית. זה כן.

מה קרה?

נשבר לי!

את זה אני כבר יודע. לפני שנתיים ומשהו זה קרה. מה חדש?

לא, נו, לא היד. הכל. נשבר. אני כל הזמן על סף בכי, אני מיואשת מהגוף שלי, מהכוויות שלא מתרפאות, מהיד שאסור לי להזיז.

אבל זה משתפר כל הזמן, לא?

זה מה שכולם רוצים לשמוע. אנשים אוהבים לשמוע על תהליכים והבראה. אבל זה קצת מדי ולאט מדי וכואב מדי.

היד או הכוויות?

שניהם!

והמורפיום האגדי?

כבר בקושי משפיע. וזה גם לא רק הכאב הפיסי

עכשיו תגידי לי שאת בדכאון

אני בדכאון

נו, באמת

אני לא עושה כלום כל היום, שוכבת במיטה בחדר שלי אצל ההורים שכבר ממש מחרפנים אותי, תלויה בהם כדי לקנות סיגריות לבקר את פילי ולהגיע לרופאים, מתהפכת מצד כואב אחד לצד כואב שני ולא מצליחה ללמוד.

זה יעבור

ברור שזה יעבור! מתישהו! אבל עכשיו! עכשיו!

טוב, אל תצעקי. איך אפשר לעזור?

תביא לי אהבה חדשה

אי אפשר כשאת ככה. מה עוד?

אוףףףףף... אז סרטים מצחיקים

יש לי את אקס-מן. רוצה?

לא! אני רוצה סרטים עם יפהפיות שמוצאות גבר חתיך שנון ומתוק באיזו עלילה לא מאוד מפותלת.

סרטים של בנות את רוצה

כן!

טוב, אני אנסה למצוא משהו. וזה מה שיוציא אותך מהדכאון?

לא. אבל זה יעביר לי קצת את הזמן

עד מתי?

עד שכל זה יעבור

אה! את רואה? הנה, אמרת בעצמך, זה יעבור

לך לעזאזל

למה לקלל?

כי רע לי

אה. אז בסדר. תקללי.

...

נו?

קשה לי לכתוב קללות

מה, לא נאה?

נאה. סתם קשה

תנסי

כוס אימם של כל מי שהיו בחדר ניתוח שככה פגעו לי בגוף ועשו לי בו צלקות לכל החיים וכאבים מטורפים עכשיו!

התחלה טובה. עוד קצת

שהתינוק של זה שפגע בי עם האוטו יחטוף אבעבועות רוח ויציק לאבא שלו שבועיים רצופים ולא יתן לו לישון!

את מתקדמת. תוציאי תוציאי

סססססססעאאאמממקקקק על החורף שמקפיא לי את העצמות ולא מאפשר לי להבריא בשמש וגורם לי לחשוב פעמיים לפני שאני יורדת להדליק לי סיגריה בחוץ

לעזאזל עם ההורים שלי שמטפסים לי על הנשמה

חרא על כמה חברים שהחליטו דווקא עכשיו להיות נורא עסוקים בעצמם

שונאת את האנשים בקופ"ח שלא שמים לב שהיד שלי תלויה ואני צריכה להתחמק מהם כדי שלא יפגעו בה

מתעבת את הג'יידייט שגרם לי לצבור בזמן האחרון חוויות כאלה שליליות, ובכל זאת מושך אותי אליו שוב ושוב בשם הבדידות

שתלך לכל הרוחות, הבדידות!

 

אני מבסוט ממך. נכון עכשיו את מרגישה יותר טוב?

לא. בא לי למות

את מגזימה

נכון

אז די.

נכתב על ידי , 4/2/2007 00:47   בקטגוריות לא מחוברת  
85 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




99,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹמוֹ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹמוֹ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)