לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Fucking Union


מומו ניצבה באמצע הכיכר העגולה. היא חשבה על קולות הכוכבים ועל פרחי-השעות. ואז התחילה לשיר בקול צלול (מיכאל אנדה)
Avatarכינוי: 

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

מעבר לבית


 

היום אני חוזרת לצייר אצל דנה. כבר יותר משנה שאני מציירת אצלה.

תמיד קשה לי להקים את עצמי וללכת, בשמונה וחצי בערב. אבל כשמגיע סוף השעור, באחת עשרה בלילה, אני מתקשה להאמין שכבר נגמר, כל-כך מהר, רגע, יש לי רק עוד כמה קוים כדי לסיים...

 

וסוף סוף, לראשונה מאז שאני מכירה אותה ואת ציוריה היפהפיים התלויים ברחבי הסטודיו, היא מציגה את יצירותיה בתערוכה.

אין לי ספק שזו תהיה תערוכה שווה, ומההיכרות שלי איתה, הפתיחה תהיה מקסימה, עם הרבה אנשים טובים ולבבות רחבים ומחייכים. אני מזמינה כל אחד ואחת מכם, באופן אישי. אולי ככה גם נפגש...

 

 


תוספת מאוחרת: גם היום לא ממש התחשק לי ללכת. בעיקר שעברו חודשיים מאז הפעם האחרונה. וגם היום לא הספקתי כלום...

אז הנה התחלה של "מטרידן ביתי מצוי" (בהמשך יבואו גם הגוף והחלב שהוא גונב מדי לילה מהמקרר). התנסות ראשונה ביצורים. במטרידן התאהבתי ממבט ראשון!

 



נכתב על ידי , 5/3/2007 18:31   בקטגוריות העולם הציורי שלי  
64 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




99,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹמוֹ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹמוֹ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)