לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Fucking Union


מומו ניצבה באמצע הכיכר העגולה. היא חשבה על קולות הכוכבים ועל פרחי-השעות. ואז התחילה לשיר בקול צלול (מיכאל אנדה)
Avatarכינוי: 

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

סגול


פילי חוזרת מהחוץ מלאת קוצים על כל הפרווה. אני מנסה להוציא לה אותם, אחד אחד. היא לא מתנגדת או שורטת או מייללת. רק משנה לי זויות כל הזמן, כאילו אומרת בנימוס - עזבי, נו, תלטפי לי את הבטן במקום.

אבל הבטן שלך מלאה בקוצים!

אז מה, אני עדיין נעימה. גרררר.

הסוף של האביב.

 

 

 

הירושלמי מתגלה כבחור הכי תל-אביבי שיצא לי להכיר. אין טיפה של עדות לירושלמיותו. אני לא מצליחה להבין איך ולמה התגברנו על משבר-השבוע. אני כנראה אמורה להאמין שאם הוא ממשיך להתקשר ולרצות להפגש זה אומר שבאיזשהו מקום מצאתי-חן בעיניו, אבל הוא לא נותן לי שום סוג של רמז למה - מה בי מוצא-חן בעיני. זה מתסכל. אני קולטת פתאום כמה אני זקוקה לפידבקים בחיים, לאישורים. בעיקר מפיו של זה שרואה אותי בלי בגדים. גם אני, בתגובה, מצנזרת את המחמאות, למרות שלפעמים נפלטות לי כמה כנגד רצוני. אני לא מבינה גברים. זה בטוח. ובמיוחד אותו. אז מתוך חוסר ההבנה שלי, והצורך להבין הכל, ומתוך זה שאיכשהו משום מה כן קצת נעים לי, זה ממשיך. בינתיים.

 

"הדייט מתמול שלשום", לעומת זאת, הוא בחור קסם שנפלה לו בטעות התגובה שהתכוון לשרשר למישהי אחרת כאן. פאדיחה לכל הצדדים, אבל יצאנו מזה. כולם התנצלו בפני כולם על חוסר הרגישות וכולנו קיטרנו על איך המילים הוירטואליות וטעויות טכניות קטנות יכולות ליצור מצבים שרק בסיינפלד בדרך-כלל קורים. אבל איזה עונג לשמוע אותם מדברים האחד על השני. טפוחמסהשוםבצל. אני מתה על התחלות כאלה, של התאהבות חזקה והדדית. מעלה בי חיוך ענק.

 

פעם, כשהייתי קטנה, היה לנו צאלון בחצר. הייתי מטפסת עליו ומדמה שהענפים שלו הם מקבילית ומתח ואני נדיה קומנצ'י.

 

 

 

 

* עריכה מאוחרת: זה לא צאלון אלא ג'קרנדה. אבא שלי, תואר שני בחקלאות והתמחות בצמחיה בצידי הדרכים, מודה בפני עכשיו שהטעה אותי כל השנים ("גם אני חשבתי שככה קוראים לו") כשקרא לזה צאלון. "בעצם... צאלון זה ההוא עם הפריחה האדומה, לא?". יופי אבא, עכשיו אתה נזכר להגיד לי??? "בסדר בסדר. אני לוקח את מלוא האחריות על הטעות". לפחות זה... 

נכתב על ידי , 20/5/2007 19:19   בקטגוריות אהבות ילדות, אין גבול לאהבה, דיגיטלי, מיאו חתולה  
87 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




99,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹמוֹ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹמוֹ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)