לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Fucking Union


מומו ניצבה באמצע הכיכר העגולה. היא חשבה על קולות הכוכבים ועל פרחי-השעות. ואז התחילה לשיר בקול צלול (מיכאל אנדה)
Avatarכינוי: 

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

גברים מצליחים ונשים יפות


זה הולך להיות ארוך. אבל שווה. אז קחו נשימה עמוקה ומקסימום תדלגו קצת.

 

הקדמה: שיחת לילה מסנג'רית עם עורך-דין שנפגש עם המנחה שלי בענייני אתרי היכרויות ואחרי שלא הצליח לעניין אותו, ניסה להציע לי הצעת עבודה. אחרי שביטל לנו את "פגישת העסקים" לפני כמה שבועות, ביקש את המסנג'ר שלי. הבנתי שביזנס לא יהיה כאן, ובשעת לילה מאוחרת זו החלטתי לבחון את השטח. קחו בחשבון שעד שלב די מאוחר בשיחה ניסיתי בכל כוחי להיות מאוד מנומסת, בגלל הקשרים (שלא צלחו, אבל עדיין) עם המנחה שלי. ותהנו!

 

Tali אומר/ת:

היינו אמורים להפגש, אני ואתה, בקשר לאיזה רעיון שלך, אבל הברזת לי

עו"דאומר/ת:

זה אני זוכר. אני לא עד כדי כך פרופ' מפוזר.....

Tali אומר/ת:

אז עכשיו אתה מאופס?

עו"דאומר/ת:

אנחנו עוד ניפגש, אבל עם התמונה הזאת שלך אני מעדיף שניפגש דרך ג'יידייט.....

Tali אומר/ת:

אולי האתר שלך יהיה יותר טוב

Tali אומר/ת:

מה גם, שאם לא "עליתי" עליך שם זה אומר שאו שאתה לא מספיק גבוה, או שלא כתבת מספיק יפה...

עו"דאומר/ת:

אני 1.50. זה בסדר?

Tali אומר/ת:

אה. מעולה

עו"דאומר/ת:

סתם. אני 1.80 ואת?

Tali אומר/ת:

1.70

Tali אומר/ת:

אז את הסינון הזה היית עובר אצלי

עו"דאומר/ת:

נכנסתי עכשיו שותף באתר הכרויות מטורף של חבר שלי......

Tali אומר/ת:

מטורף... מה מטורף בו?

עו"דאומר/ת:

הוא מזמין גברים מצליחים ונשים יפות. הנה הלינק: XXX

Tali אומר/ת:

אהממםםם... לא אוהבת

עו"דאומר/ת:

הרבה רוסיות נרשמו בינתיים......

Tali אומר/ת:

אין לי ספק

Tali אומר/ת:

והרבה נפוחי אגו

עו"דאומר/ת:

וחרמנים זקנים......

Tali אומר/ת:

מאוד לא הסגנון שלי...

Tali אומר/ת:

אתה מחשיב את עצמך גבר מצליח?

עו"דאומר/ת:

אני? כושל לחלוטין.....

Tali אומר/ת:

כן כן

עו"דאומר/ת:

יש לך פה עוד תמונות?

Tali שולח/ת:

 העברת "089585.jpg" הסתיימה.

עו"דאומר/ת:

ורי נייס.....

Tali אומר/ת:

חן חן

עו"דאומר/ת:

אז מה את עושה בימים אלו?

Tali אומר/ת:

מגישה את התיזה ביום שני

Tali אומר/ת:

וניגשת במרץ (נגיד) לדוקטורט

Tali אומר/ת:

יש לך בלוג בקפה דה מרקר?

עו"דאומר/ת:

לא אין לי זמן לזה. אני מנהל 8 אתרי אינטנרט שלי......

Tali אומר/ת:

8!!!!

עו"דאומר/ת:

כן

Tali אומר/ת:

אתה צריך אישה. דחוף!

עו"דאומר/ת:

אני אשמח מאד.....

Tali אומר/ת:

יאללה, תביא לקרוא אותך בג'יידייט. מסקרן אותי לדעת מה כתבת שם

עו"דאומר/ת:

מה הכרטיס שלך?

Tali אומר/ת:

קודם אתה

עו"דאומר/ת:

את מבטיחה לתת לי את שלך אם אתן לך את שלי?

Tali אומר/ת:

כן. אבל צפה לקטילות...

עו"דאומר/ת:

XXX

עו"דאומר/ת:

ושלך?

Tali אומר/ת:

לא זוכרת בעל-פה

Tali אומר/ת:

אני אכנס אליך ואז תוכל לראות

עו"דאומר/ת:

מתי את נכנסת?

Tali אומר/ת:

עכשיו

עו"דאומר/ת:

יופי. אשמח לשמוע הערות בונות.....

Tali אומר/ת:

אוקי. כרטיס נחמד. רוצה הערות?

עו"דאומר/ת:

כן

Tali אומר/ת:

א. אין שום סיבה שהתמונות שלך יהיו מטושטשות

Tali אומר/ת:

ב. לא מתחילים בעו"ד. מתחילים במי אתה. מבפנים.

Tali אומר/ת:

ג. לא כותבים מה אתה מחפש ב"קצת על עצמי". תשקיע עוד קצת בלכתוב על מי אתה

Tali אומר/ת:

עו"ד, אתה איתי?

עו"דאומר/ת:

כן מקשיב

עו"דאומר/ת:

זהו?

Tali אומר/ת:

אם אתה באמת מבשל - תרחיב. זה עושה לנו את זה

Tali אומר/ת:

מה פתאום. יש עוד הרבה...

עו"דאומר/ת:

תמשיכי...

Tali אומר/ת:

שניה

Tali אומר/ת:

קטעים. היום לראשונה שמתי תמונה שלי באתר. מדהים כמה פניות אני מקבלת פתאום

Tali אומר/ת:

החלטתי לנסות לראות איך זה לשבוע...

עו"דאומר/ת:

אפשר גם הערות לכרטיס שלך?

Tali אומר/ת:

בטח!

עו"דאומר/ת:

1. התמונה שלך היא בפרופיל ואת נראית בה שחומה ואזקוטית אבל לדעתי ולפי התמונה השנייה ששלחת לי את לבנה ולא דומה לתמונה זאת....

עו"דאומר/ת:

אקזוטית

Tali אומר/ת:

וואלה

Tali אומר/ת:

כאמור, רק היום שמתי תמונה... וגם את השניה שמתי אבל הם לא שמו לי אותה משום מה

Tali אומר/ת:

מה עוד?

עו"דאומר/ת:

אז עדיף לשים כמה תמונות שלא יהיו אי הבנות ותסכול מהצד השני בפגישה הראשונה....

עו"דאומר/ת:

2. בתור אחד שקורא שני ספרים בשבוע אני יכול להגיד לך שאחרי שלוש שורות במה שכתבת על עצמך התעייפתי. זה קצת מייגע ונשמע פלצני....

Tali אומר/ת:

שני ספרים בשבוע זה מרשים. איזה ספרים?

Tali אומר/ת:

(אגב - עוד דבר שעושה לנו את זה. שווה להזכיר את אהבתך לקריאה)

עו"דאומר/ת:

בעיקר הסטוריה, ביוגרפיות, ניהול ושיווק

Tali אומר/ת:

אה. כאלה

Tali אומר/ת:

לא ספרות יפה?

עו"דאומר/ת:

אז ההתחלה שלך עם המשוררים זה לא מתאים כמו שלי לא היה  נכון להתחיל עם עו"ד.....

Tali אומר/ת:

אבל אני מחפשת גברים ששירה עושה להם את זה...

עו"דאומר/ת:

גם אם יש כאלה ואני אחד מהם....זה נשמע פלצני

Tali אומר/ת:

אוקי. מה עוד?

עו"דאומר/ת:

לפי מה שכתבת על עצמך משתמע שאת לא אוהבת לעשות מטלות ביתיות כמו ניקיון ושטיפת כלים וכדומה ועדיף לא לציין זאת. אף גבר לא יתלהב מזה.....

Tali אומר/ת:

אף גבר?

עו"דאומר/ת:

לא, כי אז ישר קופצת לך דמות הפולניה הביצ'ית שתרצה שתעשה חצי מכל העבודות בבית ותתזז אותך....

Tali אומר/ת:

 פולניה ביצ'ית זו אני...

Tali אומר/ת:

סתם. לא באמת

Tali אומר/ת:

אבל בכל זאת, חצי...

עו"דאומר/ת:

אני אגלה לך סוד על גברים. בשביל מישהי לעשות איתה ילדים ולסגור את באסטת הרווקות, היינו רוצים מישהי כמו אמא שלנו שעשתה הכל בבית....גם הגברים הכי נאורים....

Tali אומר/ת:

אבל זהו, שאני ממש לא מוכנה להיות אמא של אף אחד חוץ מהילדים שלי

עו"דאומר/ת:

בגלל זה יהיה לך יותר קשה מבחורה פשוטה ועממית....

Tali אומר/ת:

אני יודעת. באמת לא קל...

Tali אומר/ת:

אבל אני מחפשת זוגיות ושותפות. לא יחסי אמא-בן

עו"דאומר/ת:

תראי, גבר משכיל ואיכותי שגם נראה טוב....איזה סיבה יש לו להתחייב למישהי אחת לכל החיים ולוותר על כל ההזדמנויות שיש לו? רק אם היא נותנת משהו אחר משאר הפולניות שבשוק וזה....סוג של אמא קטנה....

Tali אומר/ת:

אוי. זה נורא!

עו"דאומר/ת:

זאת האמת

Tali אומר/ת:

אמת מרה מאוד אתה מספר לי כאן

עו"דאומר/ת:

הכל בחיים זה היצע וביקוש ועלות מול תועלת. כדי שאני אוותר על החירות שלי ועל החיים הקלים ועל הזכות לשכב עם מי שבא לי, אני צריך תועלת מאד מאד גדולה במישהי אחת מלבד החברות והמשיכה.....

Tali אומר/ת:

הבטחת שיחה על סקס והנה חזרת לדבר על עסקים

Tali אומר/ת:

זוגיות זה לא ביזנס

Tali אומר/ת:

זוגיות זה חיבור, ועניין, ושותפות, וכיף. ובטח שלא אמא חדשה

עו"דאומר/ת:

כשתתבגרי תביני שהכל זה ביזנס.....גם אני האמנתי פעם כמוך. מעניין אם תצאי עם גבר תפרן......

Tali אומר/ת:

כל החברים שלי היו תפרנים

עו"דאומר/ת:

אז למה נפרדת מכולם????

Tali אומר/ת:

כסף זה הדבר שהכי לא מעניין אותי בגבר

Tali אומר/ת:

אחרי חמש שנים או שלוש מתבגרים, משתנים, זה מפסיק להיות מתאים כשזה לא הדבר הנכון

עו"דאומר/ת:

אז למה שתמצאי מישהו שחמישים שנה זה לא ייגמר? אין דבר כזה. 50 אחוז מתגרשים והשאר בוגדים או אומללים או מרמים את עצמם....נישואין זה השקר הכי גדול שהמציאה האנושות

Tali אומר/ת:

אוי, כמה קלישאתי מצידך. אז למה אתה אומר שאתה מחפש זוגיות?

עו"דאומר/ת:

כי כולנו מרמים את עצמנו קצת ומושפעים מלחץ סביבתי ומשפחתי ומהאבולוציה והביולוגיה שלנו.....

Tali אומר/ת:

אני מבינה. אבל אתה, עם המודעות הגבוהה שלך, בכל זאת יכול מראש לא להכנס לזה!

עו"דאומר/ת:

אני רוצה ילדים....

Tali אומר/ת:

למה?

Tali אומר/ת:

שתוכל לבלות איתם שבת פעם בשבועיים?

עו"דאומר/ת:

כי אני לא יכול לנצח את האבולציה והדחפים הקמאיים ביותר שטבועים בגנים שלי

Tali אומר/ת:

עצוב משהו

עו"דאומר/ת:

אבל אמיתי

Tali אומר/ת:

שאתה, כאדם משכיל ומודע נכנע לדחפים אבולוציוניים בחיים הקצרים שניתנו לך

עו"דאומר/ת:

את חושבת שגברים בוגדים והולכים לזונות כי הם אנשים רעים? ממש לא. זה דחף בלתי נשלט.....

Tali אומר/ת:

כן... אני מתארת לעצמי

עו"דאומר/ת:

בינתיים עדיין לא נכנעתי.....

Tali אומר/ת:

מזל!

עו"דאומר/ת:

נשים וגברים היום הם בבסיס כמו אלו של לפני אלפי שנים רק יותר משכילים....

Tali אומר/ת:

המזל שלי זה שיצא לי לפגוש כמה וכמה גברים ונשים שמעבר להשכלה ולאינטליגנציה שלהם יש להם עוד כמה דברים

Tali אומר/ת:

כמו היכולת להנות לעומק ממערכות יחסים ממושכות

Tali אומר/ת:

או מספר טוב

Tali אומר/ת:

או מחום שהם מקבלים ונותנים

Tali אומר/ת:

ומעוד מליון דברים שמתגברים אצלם על דחפים אבולוציוניים

עו"דאומר/ת:

זה לא אומר שהם לא הולכים לזונות.....גם על ביל קלינטון חשבנו פעם שהוא איש משכיל וחם ואוהב וג'נטלמן...עד שמוניקה סיפרה את האמת....

Tali אומר/ת:

אני מעולם לא חשבתי שקלינטון הוא מלאך. ולא אף אחד מהמנהיגים האמריקניים שמגדירים את עצמם כ"מוצלחים"

עו"דאומר/ת:

תאמיני לי שגם הידידות  שלי והחברות שלי לשעבר חשבו שאני מלאך שנפל מהשמיים מעודף משקל....מה שאני מספר לך עכשיו זה לא מה שאני מציג בפני אנשים קרובים....

Tali אומר/ת:

אתה משחק היטב

עו"דאומר/ת:

כולם

Tali אומר/ת:

לא מסכימה שכולם. הרוב כן. העדר. אלה שמונעים מהשטחי

Tali אומר/ת:

אלה שבוחרים בביבי או בגאידמק

עו"דאומר/ת:

תגידי לי כשתמצאי את המלאך שאת מחפשת ותודיעי לי עשר שנים אחרי מה המצב איתו.....

Tali אומר/ת:

אוי, הפסימיות

עו"דאומר/ת:

אוי ההכחשה....

עו"דאומר/ת:

הכרת בחייך עשרות גברים נכון?

Tali אומר/ת:

כן

עו"דאומר/ת:

למה כל כולם של הקשרים הסתיימו?

Tali אומר/ת:

מסיבות של חוסר התאמה

עו"דאומר/ת:

לא. מהסיבה שאין באמת התאמה בין שום שני בני אדם. פשוט בגילאים מתקדמים מתפשרים בגלל הפחד מהבדידות והזיקנה ומתפשרים....

עו"דאומר/ת:

על מישהו סתם...

Tali אומר/ת:

אין דבר כזה מישהו סתם

Tali אומר/ת:

וזו לא התפשרות אלא התבגרות

עו"דאומר/ת:

על מישהו שהוא רחוק ממה שחלמת בגיל 25

עו"דאומר/ת:

ואני אגלה לך עוד תיזה על דייטים. מוכנה לזה?

Tali אומר/ת:

קדימה! תכה בי בתובנה חדשה!

עו"דאומר/ת:

נכון תמיד כולם אומרים: "איך זה שדווקא המעטים שרציתי לא רצו אותי"?

Tali אומר/ת:

נו?

עו"דאומר/ת:

אז הסיבה היא מאד פשוטה. לכל אחד מאיתנו יש את "שווי השוק שלו" שזה אומר מה הדירוג שלו ביחס להיצע באוכלוסיה. ואז, אם את למשל ציון 7 ואת נפגשת עם גבר שהדירוג שלו 8, שניכם יודעים זאת ולכן את מרוצה אבל הוא יודע שהוא יכול להשיג יותר טוב ממך ואז בורח....

Tali אומר/ת:

עו"ד, אתה פשוט איום!

עו"דאומר/ת:

או חכם

Tali אומר/ת:

חכם חכם. אבל מסתכל על החיים ועל יחסים בצורה כל-כך מעוותת!

עו"דאומר/ת:

אני מסתכל עליהם מהצד ומנתח דברים בצורה שכלתנית. אולי אעשה דוקטורט על זה ואזכה בפרס נובל לפסיכולוגיה

Tali אומר/ת:

אין לך סיכוי. א. אתה מלא בקלישאות שכבר עשו עליהן אלפי סרטים בהוליווד. ב. אתה מפספס לגמרי את הייחודיות שלנו כבני אדם, כנראה גם את הייחודיות שלך עצמך

עו"דאומר/ת:

יש לך הסבר הגיוני אחר למה דווקא הגברים שאת מתלהבת מהם לא רוצים אותך????

Tali אומר/ת:

זה ממש לא שחור-לבן. התלהבתי מגברים שרצו אותי. והתלהבתי מכאלה שלא. וההיפך. חוויתי את הכל מהכל

עו"דאומר/ת:

ובסוף הכל את לבד. יום אחד אולי תחשבי שהיה קצת צדק בדבריי...

Tali אומר/ת:

ברור שיש "קצת" צדק בדבריך. אתה אומר דברים כל-כך ברורים מאליהם. החכמה היא לפסוע לרגע החוצה מהעדר ולהיקסם ממה שאנשים סביבך יכולים להציע לך, מלבד נתח שוק או איך שאתה קורא לזה בעולם שלך

Tali אומר/ת:

ואני לבד כרגע כי אני בשלב של חיפושים אחרי אלה שהולכים בדרכים קצת אחרות

עו"דאומר/ת:

את חיה עדיין בחלום הרומנטי על "אביר החלומות" אבל זאת הקלישאה הכי גדולה שיש. עדיף להכיר במציאות ואז נשים לא ייפגעו מגברים....

Tali אומר/ת:

כבר הרבה זמן לא נפגעתי מגבר. ואני לא רומנטית בכלל. אני פשוט מאמינה בייחודיות של אנשים מתוך נסיון והיכרות עם אנשים מופלאים

עו"דאומר/ת:

והאמת היא שגם אלתרמן הגדול ואינשטיין ורוב הגברים המצליחים זיינו מהצד.....

Tali אומר/ת:

נו, חזרנו לזיונים מהצד... זה המוטו אני מבינה

Tali אומר/ת:

גם את זה אתה צריך לכתוב בכרטיס

עו"דאומר/ת:

כי זה בעצם הבסיס להבנה מה זה גבר

Tali אומר/ת:

זה הבסיס להבנה מה זה גבר סטנדרטי. "רגיל". אליהם אני מראש לא מגיעה

עו"דאומר/ת:

סקס, אוכל וספורט זה הכי חשוב. כל השאר זה סתם תפאורה....וגבר שיגיד לך שלא הוא שקרן או אוהב גברים....

Tali אומר/ת:

עו"ד, אתה צריך להפסיק עם הקלישאות. זה מדרדר את הדיון המעניין שאנחנו מנסים לנהל פה

Tali אומר/ת:

תגיד לי משהו חדש

עו"דאומר/ת:

תאמיני לי כל גבר מסכים איתי כשאני אומר א הדברים האלו אבל הם מבקשים ממני לא לספר את ה"סודות" לנשים. אני מחשיב עצמי ואת חבריי כגבר אינטלקטואל ועדיין מספיק אמיץ להגיד לך את האמת

Tali אומר/ת:

גברים אינטלקטואלים יש בשפע. זה לא מרגש אותי לשמוע את זה. אני, כאמור, מחפשת את המעבר לאינטלקטואל. אבל כנראה שגברים כאלה לא יצא לך לפגוש

עו"דאומר/ת:

אז בהצלחה, אבל קחי בחשבון שאם תמצאי משהו אחר ייתכן שזאת הצגה כי הבין שזה מה שעושה לך את זה.....ומעניין אם גם אותו אחד ימשוך אותך ויהיה כל מה שכתבת בכרטיס....ועוד שיתלהב ממך בטירוף.....את יודעת מה הסיכוי לזה? לא אגיד

Tali אומר/ת:

סיכוי קטן באמת. סטטיסטיקה נמוכה. אבל אני זקוקה רק לאחד. אז יהיה בסדר

עו"דאומר/ת:

אני באמת באמת מאחל לך שתמצאי. אני פשוט ירדתי מכל הדרישות של פעם שלני דברים פשוטים : משיכה ועניין. זהו מספיקלי

Tali אומר/ת:

מה רצית פעם יותר מזה?

עו"דאומר/ת:

רציתי  את כל רישמת המכולת שכתבת בכרטיס שלך. היום רק משיכה ועניין ואני סוגר את הבאסטה....מעניין כמה זמן זה יחזיק....

Tali אומר/ת:

(אגב, משיכה זה דבר שמורכב מהמון המון דברים...)

עו"דאומר/ת:

אצל גברים זה רק פיסי

Tali אומר/ת:

הבנתי

Tali אומר/ת:

אז לך לא תהיה בעיה באמת. אתה תמצא צ'יק צ'ק

עו"דאומר/ת:

בזמן האחרון אני יוצא בעיקר עם פצצות רוסיות......

Tali אומר/ת:

מעולה!

Tali אומר/ת:

ועדיף גם שלא יבינו עברית

עו"דאומר/ת:

אבל אין מה לדבר איתן והן קורעות לי את כרטיס האשראי.....

Tali אומר/ת:

אויש. בעיה

עו"דאומר/ת:

אבל איזה גוףףףףףףףף........

Tali אומר/ת:

חבל על הזמן

עו"דאומר/ת:

עצוב אני יודע

Tali אומר/ת:

לא נשמע שעצוב לך

Tali אומר/ת:

הן מספיק אמהיות עבורך?

עו"דאומר/ת:

הייתי רוצה למצוא מישהי עם מראה של הרוסיות האלו ושאפשר גם לדבר איתן ושהן אמינות וטובות, אבל בינתיים לא מצאתי.....

Tali אומר/ת:

אמינות??? נו, בחייך. איך תוכל לבגוד במישהי אמינה

עו"דאומר/ת:

אני חושב שהפתרון הוא שלכל אחד או אחת יהיו כמה בני זוג באופן מוצהר שכל אחד ממלא עבורו תפקיד אחר.....אל תכעסי עליי......

Tali אומר/ת:

לכעוס? הגזמת. אני לגמרי משועשעת פה

עו"דאומר/ת:

 

Tali אומר/ת:

בדרך-כלל יוצא לי לדבר עם השוליים. סוף סוף אני שומעת את קולו של המיינסטרים. מרתק

עו"דאומר/ת:

אני מקדים את זמני בדיעות האלו. אני באמת מאמין שבעתיד לא יהיה קיים מוסד הנישואין או הזוגיות. לכל אחד תהיה דירה שלו וייפגש עם מי שירצה מתי שירצה.....

 Tali אומר/ת:

אתה נביא אמיתי!

Tali אומר/ת:

נורא יקר...

עו"דאומר/ת:

למה אני בטירוף לעשות כסף? את יודעת כמה עולה סגנון החיים שלי?

עו"דאומר/ת:

תצחקי תצחקי אבל יום אחד תביני

Tali אומר/ת:

אני משתוללת כאן מצחוק

Tali אומר/ת:

ואני לגמרי מבינה גם

עו"דאומר/ת:

מתי את קמה מחר?

Tali אומר/ת:

מוקדם

עו"דאומר/ת:

יאללה אז נזוז לישון משוררת שלי?

Tali אומר/ת:

בהחלט. השיחה הזו היתה מהמשעשעות שהיו לי כבר זמן רב! תודה לך!

עו"דאומר/ת:

תודה גם לך. היה כיף....לילה טוב לך

Tali אומר/ת:

לילה טוב

 

נכתב על ידי , 27/5/2007 01:23   בקטגוריות אתרי היכרויות, חוקרת  
175 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




99,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹמוֹ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹמוֹ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)