לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Fucking Union


מומו ניצבה באמצע הכיכר העגולה. היא חשבה על קולות הכוכבים ועל פרחי-השעות. ואז התחילה לשיר בקול צלול (מיכאל אנדה)
Avatarכינוי: 

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

חלום


לא יודעת איך, אבל אני פתאום מגלה שאני בהריון. כבר די מתקדם.

ואז מתחילות מלא מחשבות:

  • אז זאת הסיבה ששלשום כשמדדתי בגדים היתה לי כרס!
  • איך זה שלא הרגשתי עד עכשיו? הוא בכלל חי שם בפנים? ממששת לעצמי את הבטן, מגלה איפה הראש. לא, מישהו אומר לי, אולי אחותי (שבמציאות צריכה ללדת כל רגע), אלה הידיים שלו. הוא שוכב אצלך בתנוחה קצת שונה, עם ידיים משולבות. זה מצביע על אינטליגנציה מאוד גבוהה! מנסה להרגיש אם הוא זז. חושבת על כל החודשים שעברו שפספסתי את התזוזות שלו בבטן שלי.
  • ומי האבא? הרי אני לוקחת גלולות! ובדרך-כלל, למרות ששונאת, גם יש קונדום בעסק. מנסה לשחזר 9 חודשים אחורה. יש כמה מועמדים, כולם מטושטשים לי וכולם עם עיניים כחולות. כולם היו מאוד לא משמעותיים בחיי. חושבת לעצמי כמה בזתי תמיד לבנות שכופות את עצמן על גברים בעזרת הריון. לא בטוחה שאספר לאב המיועד, אבל משתעשעת ברעיון שאולי כן.
  • חושבת על זה שאין מה לעשות, מי שיעזור לי עם התינוק יהיו ההורים שלי.
  • מרגישה מדהים עם הגוף שלי! אוהבת פתאום את הכרס הזאת, כאילו זה הדבר הכי יפה שקיים. ואת החיים הנוצרים מתוכי.

מתעוררת. אני בכלל לא רוצה את כל זה בעולם המציאות. מלווה חברה שהתינוק לא גדל לה בבטן, ויש חשש אמיתי לתסמונת דאון. מלווה את אחותי שכבר קורסת מרוב חולשה ומאשפזת את עצמה כל יומיים כדי שיילדו אותה. הולכת לבקר חברות שכבר ילדו ואושר אמיתי בעיניהן. ואני? מה לי ולתינוק? לי יש את פילי!



 

נכתב על ידי , 16/6/2007 09:54   בקטגוריות בגוף אני מבינה  
64 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




99,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹמוֹ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹמוֹ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)