לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Fucking Union


מומו ניצבה באמצע הכיכר העגולה. היא חשבה על קולות הכוכבים ועל פרחי-השעות. ואז התחילה לשיר בקול צלול (מיכאל אנדה)
Avatarכינוי: 

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

אם תלך עכשיו


טאפי היתה הדמות הוירטואלית הראשונה שנקשרתי אליה פה בבלוגספירה. ואני אוהבת אותה לא רק בגלל ההתמודדות המדהימה שלה עם האובדן של אייל במלחמה האחרונה, אלא גם בזכות זה שהיא מקסימה, שנונה, חכמה, חזקה, רגישה ואכפתית. כדי להבין באמת צריך לקרוא את הפוסטים היפהפיים שלה.

 

אני מתכוונת להגיע לערב הזכרון לאייל שייערך ב- 14 ליולי, למרות שלא הכרתי אותו בעודו חי. זו דרכי לזכור את המלחמה האיומה הזו, דרך זכרון אחד, נוגע. את שאר מה שיש להגיד, אפשר לקרוא אצלה לאורך כל השנה.

 

טאפי, אני מקווה שזה בסדר מצידך שאני ככה מפנה אליך. חשוב בעיני שאנשים יכירו את הבלוג שלך ואולי גם יבואו לערב לזכרו של אייל. והשיר הזה הוא בשבילך:

 

 

* אין כאן מקום לתגובות בכוונה. הפוסט הזה מוקדש כולו לטאפי, ומי שרוצה יכול להגיב אצלה...

נכתב על ידי , 3/7/2007 15:53   בקטגוריות ימים לבנים  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה למלחמת לבנון השניה
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




99,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹמוֹ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹמוֹ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)