לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Fucking Union


מומו ניצבה באמצע הכיכר העגולה. היא חשבה על קולות הכוכבים ועל פרחי-השעות. ואז התחילה לשיר בקול צלול (מיכאל אנדה)
Avatarכינוי: 

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

החופש התחיל


קמתי הבוקר לקול השעון המעורר שלו. עוד לא חוויתי בחיים שלי כזה כיף כמו להתעורר לצידו. אני לא יודעת למה. זה כאילו לא רגשי אלא פיסי. אבל זה פשוט תענוג צרוף בכל בוקר מחדש. הבוקר ידעתי שאני לא צריכה לקום. זו היתה פעם ראשונה שהוא היה צריך ואני לא. אז הייתי רעה וגרמתי לו לאחר. קצת ככה. בקטנה. איזה כיף שהחופש התחיל.

 

אתמול הייתי בכנס במכללת דויד ילין בירושלים עם מ' - חברה שלי מהתואר השני. נושא הכנס היה המילה המדוברת בטיפול באמנויות, לכבוד פתיחת מגמת ביבליותראפיה שם. היו הרצאות מאלפות של כל מיני מטפלות מתחומים שונים, בין השאר של מורות אהובות שלי מאוניברסיטת חיפה. ורק המטפלת בתנועה ניסתה לשכנע את כולם כמה חשובה המילה המדוברת בתוך התנועה אבל בעצם לא אמרה כלום על מהות הטיפול עצמו. אני לא יודעת מה עושים בטיפול בתנועה, אבל זה הפריע לי, שהיא לא מצליחה לספר סיפור כמו שעשו כל האחרים. הפריע והרדים. ואולי זו הבעיה של הטיפול בתנועה - שהם לפעמים מפספסים את הסיפור בתוך כלי ללא מילים. חשבתי על זה גם בהקשר של הטיפול במוסיקה ובאופן טבעי הגעתי למחשבות על הפסנתרן. על כך שאין ביננו מילים שמתארות רגש. שצריך להתאמץ יותר למצוא את הסיפור כשהמילה המדוברת סמויה. דיברתי על זה איתו כשחזרתי הביתה. על הסיפור הרגשי שנמצא או לא נמצא בתוך היצירות שהוא מנגן, על הפוטנציאל לטפל דרך זה. למרות אהבתי למילים אני מאמינה גם באין-מילים. אבל זה יותר קשה. זה דורש קשב מסוג אחר. אחרי הכנס הלכנו, מ' ואני, לשוק מחנה יהודה. קניתי כמה מקלות וניל (במלא כסף!) ואגוזי מוסקט טריים. הריחות של השוק עשו לי נוסטלגיה מטורפת, בלתי רצונית. חזרתי 12 שנים אחורה, הוצפתי. אח"כ הלכנו לשבת ב"לינק" המיתולוגי וב' הירושלמית הגיעה עם הבת שלה להגיד שלום. אולי אם היו פותחים את המגמה הזו מזמן, אמרה לי הירושלמית, לא היית עוזבת את ירושלים? לא ידעתי לענות, ורק נהניתי מהמפגש הקצר והנעים איתה. איזה כיף שהחופש התחיל.

 

ביום שישי הוא לקח אותי לחתונת צהריים של חבר שלו בחצר הבית שלהם. חתונה חילונית, לא מרגשת, עם האוכל הכי טעים שאכלתי אי פעם בחתונות (ככה זה כשלא מתעקשים על כשר, כנראה). הפתעת החתונה היתה כשפגשתי בין האורחים את גילגליר היקר. הוא לא בלוגר אבל קורא אותי בקביעות. מסתבר שהוא יוצא עכשיו עם מישהי מהחבר'ה של הפסנתרן. נורא שמחתי לראות אותו. ועוד עם כזה חיוך מאושר. אבל אחר-כך התחלתי להיות מוטרדת. מה מותר לי מעכשיו לכתוב כאן? הפגישה המשמחת ההיא בעצם הוציאה אותי מהארון... האם מותר לי לבקש ממנו לא לספר לבת זוגו החדשה על הדברים שהוא קורא כאן בבלוג שלי? יש לי זכות כזו בכלל? או שאולי אני צריכה להתחיל לצנזר את עצמי - דבר שכבר הרבה זמן לא הרגשתי שאני צריכה לעשות כאן... אני מפנה את השאלה לגילגליר אבל גם לכם. זה לא בקטע כבד. סתם תהיה. אם לא הייתי בזוּלה של חופש עכשיו לא הייתי מתעסקת בזה בכלל... איזה כיף שהחופש התחיל!

 

הורדתי עכשיו מלאי תמונות מהמצלמה. ככה זה כשחופש. יש פנאי לקשקושים. אז זה הציור שציירתי לו לכבוד יום ההולדת שלו לפני שבועיים. בעקבות הציור הזה הפרוייקט החדש שלי בשעורים הוא לצייר ציורים של שניים, של יחד. אין הרבה כאלה בהיסטוריה של האמנות. בקרוב תושלם עוד תמונה בסגנון גוגני. יש למה לצפות! איזה כיף שהחופש התחיל, אה?

 



נכתב על ידי , 14/4/2008 10:22   בקטגוריות הוא, חירות, אני ירושלמית, העולם הציורי שלי  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




99,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹמוֹ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹמוֹ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)