לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Fucking Union


מומו ניצבה באמצע הכיכר העגולה. היא חשבה על קולות הכוכבים ועל פרחי-השעות. ואז התחילה לשיר בקול צלול (מיכאל אנדה)
Avatarכינוי: 

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: !. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

Blue


חזרתי לשחות!

 

זה לא היה פשוט. זה התחיל בכך שחזרתי מפגישה אחרונה אצל רופאת השיניים שלי. היא סגרה לי סוף סוף עם כתר את השן שנשברה אחרי טיפול שורש מאסיבי. התיישבתי במרפסת שטופת השמש שלי עם כריש זכרון. אחרי כמה פרקים לא יכולתי לקרוא בו יותר והנחתי אותו באנחה. באנה, זה ספר קשה זה!

 

השדון הכחול שעקב אחרי כל הזמן אמר "גמרת לקרוא? יופי. יאללה הולכים". השדון האדום משך בכתפיו ואמר "לא בא לי". הכחול ניסה להתעלם ממנו ומשך לי השרוול "נו, אבל הבטחת! וזה בריא ויעשה לך טוב וסוף סוף סיימת עם השן המקוללת ואין לך יותר תירוצים" והאדום נחר בבוז והמשיך לטעון ביובש שלא בא לו. הכחול ניסה את דרך השוחד החביבה עליו "אם תלכי נעשה אחר-כך קניות של פינוקים בסופר הסמוך". האדום נחר בבוז "יש לנו כל מה שאנחנו צריכים בבית חוץ מבמבה נוגט, ובשביל זה לא הולכים לשחות". הכחול - נמאס לו כל פעם להפסיד. כבר חודש שהוא מדבר ואף אחד לא שומע אותו בכלל. הוא ירד לי מהכתף ונעמד על הברכיים שלי "תקשיבי", צרח בכל כוחו, "את חייבת ללכת היום. לא, לא היום, את חייבת ללכת עכשיו". האדום, עדיין על הכתף השניה, שייף את ציפורניו באדישות ואמר שעכשיו יש שמש נעימה בגג ואין מצב שמישהו זז מפה. "אולי אחר-כך" הפטיר. הכחול התעקש "את יודעת שאין אחר-כך. זה או עכשיו או כבר בכלל לא". האדום נכנס קצת ללחץ מהאסרטיביות הפתאומית של הכחול "יאללה, תתנדף מפה" אמר לו, ואפשר היה להרגיש שהוא מתחיל קצת לזוז לי על הכתף בחוסר נוחות. הכחול הסתכל לי בלבן של העיניים ואמר "זה חשוב לבריאות הנפשית והפיסית שלך".

 

הויכוח הזה ארך יותר משעה. הברכיים כבר כאבו לי מהקפיצות המרגיזות של הכחול עליהן. קמתי מהכורסא הנוחה שלי ומהשמש, התפשטתי, לבשתי את בגד הים שכבר שכח איך הגוף שלי מרגיש לו, אספתי את השיער ויצאתי מהבית. המים החמימים של הבריכה היו בשוק, אבל התנהגו יפה לאורך שלושים הבריכות שעשיתי (האדום לחש לי שזה בסדר לא לעשות את ארבעים הבריכות הרגילות על הפעם הראשונה - "תעשי חצי" והכחול, עם בטחון מחודש, טען בתוקף שאין שום סיבה לא לשחות כרגיל אם כבר הגענו לכאן. הסתפקנו כולנו בפשרה). תנועות הידיים והרגליים בתוך המים היו נמרצות וטובות, המחשבות התפזרו למקומות לא מאוד מטרידים, המשקל הראה שאין שינוי מלפני חודש, הג'קוזי היה מעולה, המקלחת קצרה והקניות בסופר הסמוך היו מפנקות במיוחד, כמובטח.

 

לאחר-הצהריים תכננתי לעשות לי פן. חשבתי שכדאי לי להיראות טוב לקראת ראיון שסידרתי לי למחר (כבר היום..) עם דיקן החוג בנסיון להתברג לאיזה פרוייקט או משהו מעניין אחר במכללה שאני מתרגלת בה. אבל כשהגיע הזמן, גיליתי שהאדום עצבני יותר מכרגיל מההפסד הצורב והכחול שוכב מעולף על הספה אחרי צהריים שהתישו אותו כליל. אז השיער נותר מדובלל. ניחא. נצחון אחד ליום לכחולים זה פייר אינף.

 

נכתב על ידי , 11/2/2010 01:35   בקטגוריות בטיפול, הפרעת קשב, יאללה מלחמה!  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לקראת הימים הנוראים


אולי אלה החגים, אולי הסתיו, אולי הגשם הראשון, אולי עומס העבודה שאני כבר לא רגילה אליו, אולי... לא יודעת. משהו בכותבת שבי קצת כבה. לא בא לי לכתוב, לא בא לי להגיב, כמעט והייתי אומרת שלא בא לי לבוא במגע.

 

בעצם למה כמעט.

 

חוויתי המון מגע רע בשנה האחרונה. ניסיתי לחשוב על איך זה קרה כל-כך הרבה השנה, ואיכשהו הצלחתי להפוך את הלוגיקה לטובתי: עבדתי השנה המון על עצמי כקורבן. נילחמתי בזה חזק. שנים שנהניתי והרווחתי המון מהמקום הקורבני. השנה היתה לי משימה לצאת משם. אבל בקרב כמו בקרב, יש פגועים ויש הרוגים. לצאת מתפקיד קורבני זה קשה לאללה. כי במקום להפעיל אגרסיות פנימה צריך פתאום ללמוד להפעיל אותן החוצה. במקום לשתוק כשמרביצים לי אני שולחת רגל ומרביצה חזרה. כמובן שאני מאוד לא מאומנת במכות, אז לפעמים הבעיטות שלי יוצאות לא מכוונות היטב (כך שהן עלולות לפגוע בבנאדם הלא נכון) במקרה הרע, אני עלולה לחטוף חזק בעצמי במקרה הפחות נורא או לצאת קצת פאתט במקרה הטוב. כולנו יודעים שמכות זה לא טוב, אבל היום גם כל איש חינוך וטיפול טוב יידע להגיד שילד שמרביצים לו - עדיף שיחזיר מאשר שיילך להתבכיין למורה.

 

הסביבה שלי, שרגילה למקום הקורבני והמתבכיין שלי, מגיבה לשינויים שאני מנסה לעשות. לא לכולם נעים שמשנים לו פתאום את התפקיד מול מישהו אחר. יש כאלה שנהנו מכך שמיקמתי את עצמי במיסכנות. עם המשפחה שלי כבר סיימתי את המלחמה הזאת לפני יותר משנה. זו היתה מלחמה ארוכה ומתישה, אבל היא ברובה מאחורינו. אבל עם שאר הסביבה אני מרגישה שאני בעיצומה.

 

קשה קצת להסביר את מהלכי המלחמה כשאתה בתוך מלחמה. אבל אני אנסה בכל זאת, כי כבר באתי לכאן לכתוב: בחורים שמתנהגים אלי מגעיל - במקום לבלוע את הגועל אני מגעילה אליהם בחזרה. בלוגרים שמגיבים לי לא נעים בבלוג שלהם - אני משתדלת להפחית את הביקורים שלי בהם כדי שלא לספוג את הרע שלהם. אני עושה ככל יכולתי לעבוד יותר במקומות שנעימים לי ופחות במקומות שם המרביצים חזקים ממני - מכות מכות, אבל אני לא מפגרת שפותחת זירה מול משקל כבד.

 

אני חושבת עכשיו שהקושי לכתוב נובע אולי מכך שעוד אין לי אסטרטגיה ברורה לגבי ההתנהלות שלי בבלוג שלי. לא בא לי שגם כאן תהיה זירה של קרב. כאן בא לי לנוח. ובכל זאת יש תגובות שמעצבנות אותי או אמירות לא רגישות ומה אני עושה איתן: לא עונה? אומרת מה שאני חושבת - גם אם זה עלול להיות פוגעני?... לא יודעת. צריכה עוד לחשוב על זה. מה שכן, אני לא תמימה: ברור לי שהתהליך של השינוי שלי משתקף היטב גם כאן.

 

אני מרגישה שבשנה האחרונה, בגלל המלחמה הפנימית הזאת, שהוציאה אגרסיות בריאות החוצה, יצרתי לי כמה וכמה רוחשי רע. זה בסדר לי. הייתי רוצה שיאהבו אותי, אבל לא בכל מחיר. אני עם עצמי יודעת שלא עשיתי לאף אחד רע במתכוון, אלא אם האחר התחיל. אני בתהליך של להפסיק לפחד ממכות, להפסיק לפחד שלא יאהבו אותי, לעמוד יותר על שלי ולהיות זו שעושה, ולא זו שעושים לה.

 

אין לי ספק שבדרך אני פוגעת באנשים, כי כאמור אני עוד מאוד קלאמזית בבעיטות ואגרופים (בשריטות אני אלופה - כמו כל דמות קורבנית). אז את הסליחה אני שומרת לימים הנוראים הקרובים, שיהיו בתקווה ימים של הפסקת אש עם עצמי ועם הסביבה הקרובה שלי.

 

בתור התחלה, צ'יפורים לעצמי לשנה החדשה: לפטופ חדש, לבן, קל וחתיך של לנובו וכרטיס יקר לאללה לחוויה הבאמת מרוממת נפש: ההופעה של לאונרד כהן, בתקווה שהתאושש מההתמוטטות המאוד מאוד מדאיגה שהיתה לו בוולנסיה

 

נכתב על ידי , 22/9/2009 11:02   בקטגוריות בטיפול, יאללה מלחמה!, מסיבת התה של מומו  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
99,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹמוֹ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹמוֹ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)