לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Fucking Union


מומו ניצבה באמצע הכיכר העגולה. היא חשבה על קולות הכוכבים ועל פרחי-השעות. ואז התחילה לשיר בקול צלול (מיכאל אנדה)
Avatarכינוי: 

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

ג'ניפר


את מ' הכרתי קצת לפני שפתחתי את הבלוג הזה. נפגשנו בשנה שעברה בקורס וירטואלי שעשינו דרך האוניברסיטה, במסגרת התזה שלי והדוקטורט שלה. במשך כמה חודשים התכתבנו במיילים, הגשנו רפרטים ביחד וקראנו אחת את השניה בפורום הלימודי של הקורס. מ' היא החברה הוירטואלית הראשונה שלי!

 

ברפרט הראשון שעשינו ביחד, בנושא תקשורת בינאישית באינטרנט, החמיאה לי מ' על כישורי האקדמיים. היא החליטה לקרוא לי "אוצר" ומאז זהו שמי בפיה. באותה ההזדמנות העלנו בפני חברי הפורום שאלה: איך לדעתכם נראית מ'. היות ואף אחד (כולל אני) לא ראה אותה, התשובות יצאו משעשעות. מישהי שם אמרה שהיא "נשמעת" לה דומה לג'ניפר לאב-יואיט. וכך היא קיבלה את שמה. מאז היא ג'ניפר.

 

הסיפור הראשון שסיפרה בפורום הקורס היה על איך בעלה הציע לה נישואים. אם אני זוכרת נכון, הוא עשה לה מתיחה, לפיה שוטר עוצר אותה על איזו שטות ורוצה לרשום לה דו"ח. ברגע האחרון הוא הופיע לחלץ אותה מהשוטר ה"רשע" עם מצלמה בידו וטבעת נישואים. אולי זה היה רמז מטרים, כמו בסרטים של היצ'קוק. אבל כששמענו את סיפור האהבה שלהם כולנו התמוגגנו. בכלל, הסיפורים שלה עליו תמיד היו מלווים בחיוך ענק ובאהבה אמיתית.

 

גם על בנה המתוק להפליא שמעתי המון. על אהבתו לאופנועים, כמו אבא שלו, על המשפטים המצחיקים שלו, על הקסם שלו. ג'ניפר דיברה עליו באהבה אימהית וגאה ואני חשבתי כמה מזל יש לבחורה הזו, שעשתה לעצמה כזו משפחה מדהימה!

 

בימים שאחרי הניתוח ניהלנו שיחות ארוכות במסנג'ר. היא דיברה הרבה על המשפחה שלה ואני על הכאבים שלי. היא ליוותה אותי צמוד צמוד למרות שמעולם בעצם לא ראינו האחת את השניה. כשפתחתי את הבלוג החלטתי לתת לה לקרוא. התגובות שלה פה היו תמיד בעדי, תמיד מחממות לב, ותמיד תומכות. כשנשברתי מענייני התיזה או מהמנחה - היא היתה שם ראשונה לצידי.

 

נפגשנו פעם אחת, אחרי הניתוח שלי, לצרכי התיזה שלי. הגעתי לביתה שבצפון וגיליתי בחורה מקסימה, יפה, עם בית מהמם ואירוח מושלם. אבל מפאת המרחקים לא ממש הצלחנו להתארגן על עוד פגישות, והקשר ביננו נשאר פה, באינטרנט.

 

לאחרונה התרחקנו קצת. העובדה שעזבתי את האקדמיה ונכנסתי לתוך תוכי העולם הטיפולי לא הועילה. פה ושם צצו תגובות שלה בפוסטים שכתבתי. לא מזמן כתבה לי אימייל, לשמוע מה שלומי. אני כזו גרועה בלתחזק קשרים בתקופות של עומס!

 

אתמול חזרתי משעור ציור + בירה עם חבר באיזה אחת בלילה. שמתי פיג'מה והתיישבתי לראות את עצמי על המסך בצללית וקול מעוות. קצת בכיתי. ובעיקר שמחתי שלקחתי חלק בתחקיר הזה. שהוספתי עוד צבע ועוד אמינות למחדל. כבר היה מאוחר, והלחיים שלי היו רטובות, וחשבתי שאולי מישהו מחובר לרשת.

 

במייל שלי היתה הודעה אחת, מחברה מהקורס הוירטואלי ההוא. בשניות שחלפו מהרגע שראיתי את שמה ועד שפתחתי לא דאגתי בכלל. חשבתי שהיא צריכה עזרה עם הדוקטורט. גם כשראיתי את המילים הראשונות "בשורות רעות בפי" עוד לא קלטתי.

 

 

 

היא הודיעה לי שבעלה של ג'ניפר נהרג בתאונת דרכים עם אופנוע.

 

 

...

 

מה עושים עם חדשות כאלה? איך מעכלים? איך מעודדים בחורה בגילי, אמא לילד קטן, שאיבדה בשבריר שניה את אהבת חייה?

ומה אני אומרת לעצמי?

שאולי הגיע הזמן להודות כבר על כך שאני בחיים. שלא נהרגתי באף אחת מהתאונות. זה גדול עלי. מן מצב כזה של 0-1. או שיוצאים מזה בחיים או שלא. ועם כל השברים שלי, והצוואר הכואב והצלקות - אני בחיים. והוא לא. והיא תשאר עכשיו לבד, בלי אבא לבן שלה.

 

ג'ני, את בטח לא תקראי את זה. ואני גם לא כל-כך יודעת מה אומרים במילא.

 

כרגע אני רק אבכה לי קצת, על חוסר ההגינות של החיים. אבכה עליכם ואגיד תודה עלי, על שאני עוד כאן.

נכתב על ידי , 28/2/2008 09:09   בקטגוריות חברות, קרובה לאספלט  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צללית


חשבתי על זה. קצת חשבתי. אולי בעצם לא מספיק.

אבל חשבתי. בחיי.

 

פתחתי את הבלוג הזה כדי להצליח לחצות את הניתוח ההוא, שהיה לי לפני שנה וקצת. לא ידעתי שאצא ממנו עם כוויות. חשבתי שאצא ממנו רק עם יד יותר מחוברת. אבל היה לי קשה להכנס לעוד ניתוח, שניה אחרי פרידה מחבר שהיה לי חצי שנה, ורציתי לשחרר כאן קצת לחץ.

 

בכלל לא חשבתי שמישהו יקרא...

 

אז חשבתי קצת, אם יהיה נכון לחשוף כאן את הצללית שלי. ואת הקול שלי. אלה הדברים שיראו וישמעו מחר בטלויזיה. עברה בי מחשבה לספר על זה כאן בדיעבד. ואז חשבתי עוד קצת. אולי אחר-כך אני אצטער על זה. אבל כרגע, אחרי שהחלטתי שמחשבות עושות אותי חסרת בטחון, החלטתי ללכת על הרגש. ומרגיש לי נכון שתהיו שותפים לנקמה הקטנה והמתוקה שאני עושה בבית-החולים ששרף לי את הגוף ולא אמר על כך מעולם סליחה.

 

הראיון נערך בביתי ביום חמישי האחרון, אחרי תחקיר ארוך ועצבני של בחורה מקסימה בשם יודפת. היא עבדה קשה כדי שעמנואל רוזן יוכל להרים גבה על המחדל שנעשה בגוף שלי ושל עוד כמה שנכנסו יפי-עור לניתוח ויצאו שרופים.

 

אז תרשמו: מחר, יום רביעי, באיזה תשע וחצי או עשר. משהו שם. ערוץ 2. אני לא אראה את זה כי אהיה בשעור ציור. אבל בשביל מה עשיתי יס מקס אם לא בשביל כאלה... אני מקווה שלא אתחרט שהחלטתי לפתוח את הפה ולחשוף את צלליתי. שלא אתחרט שסיפרתי לכם. יודפת אמרה שמי שמכיר אותי יזהה מיד. אז תחזיקו אצבעות שילדים בני 12 לא רואים את עמנואל רוזן בשעות כאלה. לא בא לי שהמטופלים שלי, שעוד ממשיכים להתעסק בתאונה שהיתה לי רק עכשיו, ישמעו אותי מדברת על ישבנים. אחרי הכל, אנחנו אמורים לעסוק בהם, לא בי.

 

מה שלא תראו מחר זה את המנתח שלי מבקש סליחה. הוא הגיב ב"אין תגובה" ולא יכנס לכתבה. בכלל, אתם לא תראו אף אחד מבקש סליחה. בית החולים יגיב, כמה מפתיע, שאין לו שום מושג על מה בכלל מדובר. ואת המשפט שלי, שאומר שהרגשתי כאילו אנסו אותי שם, בזמן שישנתי, בטח ימרכזו מאוד.

 

נכתב על ידי , 26/2/2008 19:37   בקטגוריות אלף עזאזלים, בגוף אני מבינה, מומו סלב?  
98 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

99,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹמוֹ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹמוֹ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)