לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Fucking Union


מומו ניצבה באמצע הכיכר העגולה. היא חשבה על קולות הכוכבים ועל פרחי-השעות. ואז התחילה לשיר בקול צלול (מיכאל אנדה)
Avatarכינוי: 

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

זאת הדרך - פוסט יומולדת


מקבץ תמונות מקרי מהשנה החולפת בחיי (וגם שיר), לכבוד יומולדתי. קצת עבודה, קצת בית, קצת חוץ, קצת אהבה, קצת חברים, קצת פילי, קצת ציור, הרבה אני ו...הופ. גדלתי בשנה.

 

פריחה

 

 

 

 

שקיעה

 

 

דרכים

 

יצירה

 

 



 

עבודה

 

 

 

 

 

 

אהבה

 

 

 

חברים

 

שחרור



 

בית



 

 

 

 

 

 

 

וכל זה שלא לשכוח, שבתוך כל הכאוס, ואולי דווקא בזכותו, קיים היופי שבחוץ ושבפנים

 

  

 

 

   לַמְּדֵנִי, אֱלֹהַי, בָּרֵךְ וְהִתְפַּלֵּל   

   עַל סוֹד עָלֶה קָמֵל, עַל נֹגַהּ פְּרִי בָּשֵׁל,   

   עַל הַחֵרוּת הַזֹּאת: לִרְאוֹת, לָחוּשׁ, לִנְשֹׁם,   

   לָדַעַת, לְיַחֵל, לְהִכָּשֵׁל.   

 

   לַמֵּד אֶת שִׂפְתוֹתַי בְּרָכָה וְשִׁיר הַלֵּל   

   בְּהִתְחַדֵּשׁ זְמַנְךָ עִם בֹּקֶר וְעִם לֵיל,   

   לְבַל יִהְיֶה יוֹמִי הַיּוֹם כִּתְמוֹל שִׁלְשׁוֹם,   

   לְבַל יִהְיֶה עָלַי יוֹמִי הֶרְגֵּל

 

                                           (לאה גולדברג)

נכתב על ידי , 18/7/2010 02:43   בקטגוריות דיגיטלי, מילים מילים ואת משמעותן, רק בגלל הרוח  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואניות? עושות מרחק


בתקופה כזו, בה השקט מבצע השתלטות על מעוני ואפילו הדרמה התעייפה כבר מלהתדפק על הדלת, אני מוצאת זמן לחשוב כלמיני מחשבות של יומיום. המחשבות האלה מלטפות לי את הראש כשאני משחקת במחשב או מבשלת ובמיוחד כשאני שוחה. ובתורן הן מולידות שאלות אסוציאטיביות מכל מיני כיוונים שאני מתקשה למצוא להן מענה. אז חשבתי - אני אעלה אותן פה, את השאלות. אולי יהיו לקוראים האינטליגנטים והרגישים שלי כמה תשובות מעניינות. קבלו:

 

ליושבי בתי-הקפה: כשיושבים שעות בבית קפה כדי לבדוק מבחנים, כמה כוסות קפה אמורים להזמין בלי שהמלצרים ירצו לערוף את ראשך?

 

לרווקים והרווקות: כשממש ממש (ובכוונה רבה) לא נשאר אף אחד לחשוב עליו כפוטנציאל למשהו רומנטי, מהיכן שואבים את התקווה?

 

למי שבאמת מבין בכסף: בבנק מנג'סים לי על סכום נכבד שיושב בפק"מ שבועי כבר שנתיים ומתחנן להכנס לאיזו תוכנית חסכון. מה עושים? נותנים להם לנהל לי את החסכון הזה? לעבור לאיזה בית השקעות? להשאיר בפק"מ?

 

למי שעצלן לסחוב בעצמו הביתה את המים המינרליים: המחיר של המשלוחה מהסופר די יקר. האם/כמה צריך לשלם למשלוחן?

 

לצופי המונדיאל: מה עושים עכשיו כשהכל נגמר?

 

לסטודנטים בעבר ובהווה: שיעור שזכור לכם כטוב במיוחד - מה עשה אותו כל-כך טוב?

 

לבלוגרים: מה עושים כשרוצים לכתוב אבל חסום?

 

לנשים: הסילק אפיל שלי מאכזב קשות. הוא לא עושה לגמרי חלק ומכניס לי שערות אל מתחת לעור. איך אתן מורידות שערות ברגליים? יש איזו המלצה טובה?

 

לאוהבי הים: איפה יש חוף כזה, לא רחוק מדי, שיש איפה לחנות בו, הוא נעים ושקט ואפשר לקרוא בו ספר בלי שמטקות ישרקו לך מעל הראש? וגם: מה קורה עם המדוזות? מתי הן מתקדמות מכאן?

 

לילידי 75 ומטה: איך, לעזאזל, מתמודדים עם היום שבו ה- 34 הופך ל- 35?

 

למי שמכיר את השיר הזה של ע. הילל: נכון שבסוף הוא לא רק שואל כמו עוזי אלא גם מתבלבל?

 

נכתב על ידי , 14/7/2010 00:54   בקטגוריות הפרעת קשב, ימים לבנים, מוסיקת המקרה  
75 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

99,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹמוֹ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹמוֹ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)