לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~3>~ אין הגיון באהבה ~3>~


סיפוור :)

כינוי:  ~3>~ לירוני + ליטל ~3>~

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

**הודעה לקוראים בבלוג**


אנחנו מתלבטות אם לסגור את הסיפור..

יותר נכון אני לירון, כי לא יודעת אתם או יותר נכון חלק מכם אומרים שכבר לא כיף לקרוא את הסיפור..

וגם התגובות שאז היו הרבה עכשיו יש ממש קצת בקושי 5 תגובות

ולי ת'אמת?! זה מוציא את החשק לכתוב..

 

ולמרות שליטל כתבה עכשיו 6 פרקים שאני רק צריכה לעלות אותם אני לא יודעת אם יש לי חשק בכלל

לקרוא את התגובות שאחרי הפרקים..

 

ליטל לא יכולה לעלות את הפרקים, היא לא בבית בימים האלה אז היא שולחת לי אותם בכתב ואני זו שאמורה לעלות אותם

יש לי כבר 6 פרקים ועוד הרבה אצל ליטל ואני לא יודעת אם לעלות או לא

 

אז אני שואלת אתכם?!

אני יודעת שלא עידכנו מזמן וזה לא כי שכחנו את הסיפור או לא היה לנו זמן

אני פשוט שואלת אתכם..

אתם רוצים שנמשיך אותו או לא?!

כיף לכם לקורא את הסיפור או שלא?!

 

שתפו אותי בדעותיכם!!!

 

נכתב על ידי ~3>~ לירוני + ליטל ~3>~ , 19/9/2007 14:28  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 63


מהפרק הקודם-

 

"תראי את הרי עובדת עם הנסיעות והכול, אולי תארגני לנו נסיעה מוזלת, לאילת" אמרתי.

"לאילת?" שאלה אמא לא מבינה.

"כן נו, אני יקח את מאיה, אני יקנה כרטיס לי ולה, ומי שתרצה מהחברות תצטרף" אמרתי.

"רעיון יפה, אבל מה מתי תסעו ולכמה זמן?" שאלה.

"עוד שבוע ניסע, יום לפני היומולדת שלה, ככה נחגוג לה שם באילת וזה יוצא שאנחנו נהיה כל סוף שבוע שם ונחזור ראשון או שני " אמרתי.

"אמממ תני לי לברר ואני יחזור אלייך" אמרה.

"טוב אמוש תודה" אמרתי ורצתי חזרה לחדר.

"זה יהיה מושלם" חשבתי ונשכבתי במיטה וראיתי קצת טלוויזיה.

 

פרק 64-

 

"טלטל?" שמעתי קול מבחוץ ודפיקות על הדלת.

"כן פתוח" אמרתי והדלת נפתחה.

"שומעת, ביררתי לך מה שרצית" אמרה אמא והתיישבה על המיטה ובידה דף נייר.

"יאא באמת, מה דברי" אמרתי והתיישבתי מולה.

"אז ככה, עוד שבוע ב8 לאוגוסט אתם תעלו על אוטובוס ב9 בבוקר, דרך החברת נסיעות סידרתי לכם לישון במלון רויאל-בי'ץ, ותחזרו ביום שני , תצאו ב12 בצהרים, ותגיעו כבר בערב לחיפה".

"וואי יפפפפה, וזה יוצא בתאריך של העיר האדומה ויאלללללה, וכמה הכול עולה?" שאלתי והיא הביאה לי את הדף שם היה רשום את המחיר שלי ושל מאיה, וכמובן עם עזרה ממנה קניתי, ומחיר לחברות שירצו לבוא.

"טוב אז אני רק ידבר עם אמא של מאיה וזהוווו" אמרתי מאושרת.

"סבבה מאמי, אבל בלי שטויות שם" אמרה אמא.

"מה פתאום אמוש חמודה שלי, וואי מזה תווודה" אמרתי והבאתי לה נשיקה.

"חנפנית קטנה, יאללה אני זזה לסידורים" אמרה.

"טוב ביוש" אמרתי והתחלתי להתקשר לכל הבנות, לראות מי רוצה לבוא...

 

"כמה בנווות" חייכתי והכנסתי את הרשימה של כולם למגירה.

"מה ואני לא יראה אותך 4 ימים?" שאל תומר.

"לא נורא מאמי" חייכתי.

"ומי נוסעת?" שאל.

"אממ ככה, אני מאיה ירדן מאי דניאל עדי שירן נופר דרור ומיכל" אמרתי.

"פפפפפפפפפיייי" אמר.

"חחח כןן הרבה" חייכתי "יהיה הכי כייף בעולם".

"יותר מטורקיה?" שאל.

"מה פתאום אי אפשר" חייכתי.

"אחח יפה שלי אני אוהב אותך אוהב" אמר והביא לי נשיקה.

"גם אני הכי הרררררבה" חייכתי, "יאללה בוא לפארק כולם שם" אמרתי ויצאנו לכיוון הפארק.

 

ככה עברו להם הימים, מאיה לא הבינה למה אני מסתורית כל כך ממנה, למה הטלפונים הסודיים, ובכלל למה כולם ככה פתאום...

 

"מאיושש יפה שללי" צעקתי.

"אה מאמי?" שאלה מבואסת.

"מה יש? עוד 3 ימים יומולדת את צריכה להיות שמחה" אמרתי.

"כן אני יודעת...אבל לא יודעת נראה לי שיהיה מזה מבאס, אני אפילו לא יודעת מה לעשות" אמרה.

"נו שטויות נבוא אלייך כולם יהיה כייף" חייכתי.

"מקווה" אמרה.

 

"אז למה לבכות תמיד אפשר לנסווותת....." צלצל הפלאפון (כןן כןן החלפתתתי צלצולל =] )

"הלוו" עניתי.

"מאמי מה קורה?" שאלה מאי מהצד השני.

"הכול טוב מה איתך?" שאלתי.

"לא טוב שמעיי אני אולי לא באה לאילת" אמרה.

"מה למה?" שאלתי בלחץ.

"כי אמא שלי פתאום מפחדת וזה, אולי שאמא שלך תדבר עם אמא שלי" אמרה.

"טוב טוב אל תדאגי ביי בנתיים" אמרתי וניתקתי.

 

"מה קרה?" שאלה מאיה לא מבינה.

"לא כלום סתם" אמרתי וחייגתי לאמא שלי.

"זה לא נשמע סתם" אמרה.

"אל תדאגי" חייכתי.

 

"הלוו" ענו.

"אמא אני צריכה שתעשי לי טובה" אמרתי.

"מה?" שאלה.

"תקשרי לחגית (אמא של מאי) ודברי איתה" אמרתי בקיצורי מילים כמה שאפשר כדי שמאיה לא תבין.

"למה?" שאלה.

"מפחדת" עניתי.

"בקשר לאילת?" שאלה.

"כן, אני אצל מאיה אז נדבר" אמרתי.

"אהה בסדר, והשאר הכול סגור?" שאלה .

"כן כן הכול סגור כבר" עניתי.

"טוב חמודה ביי" אמרה וניתקנו.

 

"למה מפחדת?" שאלה מאיה.

"חגית זאת חברה של אמא שלי והיא התחילה לפחד בזמן האחרון לא יודעת מה יש לה והיא חושבת שאמא שלי פסיכולוגית" עניתי משהו הזוי לגמריי.

"אה זאת לא אמא של מאי?" שאלה.

"לא לא מאי דיברה איתי על הערב לא קשור לזה" עניתי.

"אהה..ומה עושים בערב?" שאלה.

"לא יודעת" עניתי "כמה שאלות יש לך" אמרתי והתיישבתי על המחשב.

"כי את מסתירה דברים ממני אני מכירה אותך" אמרה.

"חחח מה את רוצה?" צחקתי.

"טוב לא משנה" אמרה ונשכבה על המיטה.

חייכתי לעצמי והתחלתי להסתכל באווים של ילדים...

 

חזרתי הביתה בסביבות 8, וקבעתי עם תומר שאני יבוא אליו לישון =].

ישבנו אצלו ראינו סרט, ואחרי זה סתם שכבנו במיטה.

"מאמי אני יתגעגע" אמר.

"חחח אני נוסעת עוד יומיים מעכשיו התחלת?" אמרתי בצחוק.

"כן" אמר ועשה פרצוף עצוב.

"אל תדאג" חייכתי.

"אני אוהב אותך נסיכה שלי" אמר.

"גם אני אותך נסיך שלי" חייכתי ונישקתי אותו.

לפתע דפיקות נשמעו על הדלת....

 

גולשים עכשיו באתר

נכתב על ידי ~3>~ לירוני + ליטל ~3>~ , 7/9/2007 10:33  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 62


מהפרק הקודם-

 

טלטל 3> "תומר, אף אחד לא יפריד בנינו, אם אנחנו ניפרד או נריב זה יהיה בגללנו, אני לא רוצה שאף אחד יהיה יותר תקוע לנו בקשר"

יפה שללי: "את לא רוצה?"

טלטל 3>: "ללא!!"

יפה שללי: "אז תתרחקי ממנו..."

 

פרק 62-

 

טלטל 3>: "מזה תתרחקי ממנו? תומר אני והוא ידידים כבר 5 שנים!! נראה לך שאני יתרחק ממנו עכשיו"

יפה שללי: "אז את תראי מה שיקרה"

טלטל 3>: " טוב תומר אני לא מבינה מה אתה רוצה, סגרהו את זה יפה למה אתה ככה ?"

יפה שללי: "כי אני פוחד לאבד אותך מאמי...תביני אני אוהבבבבב אותךךךךך"

טלטל 3>: "יפה שלי גם אני אוהבת אותךך אתה לא מבין כמה בככללל ואני מבטיחה לך שלא ברק ולא אף אחדד יפריד ביננננו!!!"

יפה שללי: "אני מקווה מאמי אני אוהב אותךך אוהבבבב :-*"

טלטל 3>: "גם אני אותךך חתיךך שללליי, יאללה אני זזה למיטה נדבר מחר לילה טוב חיים שלי אוהבת אותך המוןןן"

יפה שללי:"טוב מאמי שליי גם אניי אוהב אותךך לילה טובב"

 

סגרתי ובדקתי לו את האווי-

עפתי לישון, לילה טובב

טלטל יפה שללי אני מאוהבב בךךך !!!!

 

"כשאלוקים ברא את השמיים

אהבה הבטיח בעולמו

לכן עכשיו אני ואת בשניים

נשבעים לעד לא נעזוב

 

איך את יפה בדלק אהבה

אותי את מבעירה

ולא יפריד בנינו איש אני מבטיח

גם אם ירבו קשיים אנחנו חזקים

כי אלוקים תמיד שומר על זוג אוהבים

 

רק אם אמות אחיה בלעדייך

את אהבה של פעם בחיים

לכן עכשיו אני ואת בשנים

תודה לאל שברומים"

 

"איזה חמווווד" אמרתי וחיוך גדול עלה על פרצופי...

כתבתי אווי גם-

-

"מכל האהבות שיש לחלום ביקשתי לי א=ו=ת=ך!!!"

תומר יפה שללי אני אוהבת אותך הכי הרבהה שרק אפשששר!!!

 

לילה מוששששלם =]

-

 

סגרתי את האיסי, נשכבתי במיטה ונרדמתי.

 

למחרת קמתי דיי מוקדם, והסתכלתי על הלוח שנה שהיה תלוי ליד המיטה.

"מממממה?" קמתי בבהלה "כברר?" שאלתי את עצמי.

"מה קרה?" שאלה אמא שנכנסה לחדר עם חבילת בגדים מקופלים והתחילה להכניס לארון.

"אמא זה עוד שבוועע" אמרתי.

"מה?" שאלה.

"היומולדתת של מאייהה" צעקתי.

"נו ומה את עושה לה?" שאלה.

"אין לי מוווששג" אמרתי ועשיתי פרצוף עצוב.

"טוב תחשבי" אמרה ויצאה מהחדר.

נשכבתי חזרה במיטה, והתחלתי לחשוב מה אני יכולה לעשות לה...

מה עוד נשאר אחרי כל כך הרבה שנים של חברות...מה עוד אפשר?!

מה היא הייתה רוצה הכי הרבה עכשיו?.....ואז נזכרתי.....

 

***********************

"משעמם פה משעמם" אמרה מאיה.

"חופשייי, ואי מאיה בואי נעבור מפפה" עניתי מיואשת ונשכבתי על מיטתה בכבדות.

"יאללה מתאים לי, לאןן?" שאלה.

"לא אכפת ליי רק ללכת מפה, להתרחק מהכול, מיונתן מכולם ולנסווווע" אמרה ונשכבה לידי, כאילו מפנטזת על איזשהו מקום.

"אל תדאגי, החופש שלנו עוד יגיע" אמרתי.

"כן, מקווה שמההההר" ענתה.

***********************

 

"אני יודעת" אמרתי וקמתי מהר מהמיטה.

צחצחתי שיניים וירדתי למטה.

"אמא אני חייבת תעזרה שלך" אמרתי והוצאתי מהמקרר שוקו והתיישבתי על הדלפק.

"במה מאמי?" שאלה.

"תראי את הרי עובדת עם הנסיעות והכול, אולי תארגני לנו נסיעה מוזלת, לאילת" אמרתי.

"לאילת?" שאלה אמא לא מבינה.

"כן נו, אני יקח את מאיה, אני יקנה כרטיס לי ולה, ומי שתרצה מהחברות תצטרף" אמרתי.

"רעיון יפה, אבל מה מתי תסעו ולכמה זמן?" שאלה.

"עוד שבוע ניסע, יום לפני היומולדת שלה, ככה נחגוג לה שם באילת וזה יוצא שאנחנו נהיה כל סוף שבוע שם ונחזור ראשון או שני " אמרתי.

"אמממ תני לי לברר ואני יחזור אלייך" אמרה.

"טוב אמוש תודה" אמרתי ורצתי חזרה לחדר.

"זה יהיה מושלם" חשבתי ונשכבתי במיטה וראיתי קצת טלוויזיה.

 

גולשים עכשיו באתר

נכתב על ידי ~3>~ לירוני + ליטל ~3>~ , 7/9/2007 10:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

10,036
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~3>~ לירוני + ליטל ~3>~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~3>~ לירוני + ליטל ~3>~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)