לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

LIFE AND STUFF


שמי ירדן, אני בת 15. אני אוהבת לעשות יוגה. בבלוג הזה אני אכתוב על הלימודים, על אהבה שאני רוצה שתהיה לי ועל זה שאני מחכה לגיל עשרים כדי לטוס לתאילנד. תיכנסו, לא שווה? (:

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 373799364 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

תשובות לשאלון השבועי


מה כולם עשו ואת מעולם לא עשית?
עישנו שתו שתייה חריפה :S.

מה כולם עשו ואת לעולם לא תעשי?
לעשן & לשתות נגגד זה!!!

מה מעולם לא אמרת?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.
הכל אני אומרת XD.

מה מעולם לא אכלת?
אבוקדו XD

במה מעולם לא צפית בטלוויזיה?
מממממממממ........................
אני רואה הכול..


למה מעולם לא הקשבת? (מוזיקה)
דיכאון!! בעעעעעעעעעע

מה לעולם לא תכניסי לפה?
אבוקדו :\\

מה לעולם לא תעשי באמצע במה באולם מלא באנשים?
לדבר בפלא.

ומה כן?
להנווותתת :].

ולסיום, האם תרצי לחיות בארץ "לעולם לא"?
כן תמיד אפשר :].
ככה זה בחיים =]

נכתב על ידי , 13/3/2009 21:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,611
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדה עם שמחת חיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדה עם שמחת חיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)