לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם תמיד תעשה את מה שעשית תמיד - אז תמיד תגיע לאן שהגעת.



Avatarכינוי:  Alex =]

בן: 30

ICQ: 309635706 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

9/2009


מסתכל מחוץ לחלון אותו ילד שכולם שנאו

הוא מסתכל על התקופה שהוא עבר בחייו

כ''כ מתבאס שהלכו איתו כמה שנים יפות לפח פשוט

הם היו בזבוז ענק...

אבל אותו ילד למד על החיים  התקדם  מאז רחוק מאוד...

אבל ככל שהזמן התקדם הוא נזכר בדברים שקרו פעם ולא חדל מלבכות

לא היה לילד קטף לפרוק עליה  את העצב המר שהיה לו

כמה שהוא לא ניראה חזק ועמיד בפני הכל..

כל מילה פוגעת שאומרים לילד הוא נפגע...

כמה שהוא לא מראה את זה.. הוא מגיע הביתה ונשבר

דמעותיו זולגות על פניו המלאות בעצב אחרי היום הארוך והממושך

היום שניראה כמו נצח השניות שבקושי זזות

בוהה הילד בשעון שתלוי מעל לראשו הזמן פשוט נעצר וחדל לזוז

היום המלא סבל לא רוצה להיגמר

שהיום הנצחי סופסוף נגמר הילד יוצא מהכיתה לא חושב פעמיים

מגיעה למיטה הדמעות יורדות.

מנסה להירגע אבל הלב פגוע המילה נכנסה .

הילד נזכר באותה תקופה שהיה הולך עם סימנים כחולים.

היה כואב לו הלב , מרביצים לו מכות הוא רק רצה להיות כמו כולם

למה זה מגיעה לו הילד חשב לעצמו

הוא לא רצה שזה שוב יקרה הילד מפחד יש לו בעיות.

כמה שהוא לא ניראה רגיל וכמו כולם .

הוא לא ..הוא שונה.. הוא עבר דברים לא רגילים ,דברים לא אנושיים

הוא רק רצה חום ואהבה ,ובמקום זאת רק ירד לו הביטחון

הוא פחד להתקרב לאנשים , הוא פחד שהוא יסבול מהם כמו מכל השאר.

הוא פחד לאמץ חברים נהיה כמו זאב בודד.

שנים על גבי שנים נדחק לפינה ובכה על כך שהוא שונה ואינו יודע במה.

מסתכל עדיין מבעד לחלון והדמעות יורדות.

למרות שעברו שנים מאז שכל זה קרה... היה לילד קשה

הוא גדל התבגר ,אבל עדיין זה רדף אותו.

כשגדל הילד נהיה מבוגר הדברים רדפו אחריו

היה קשה לו להתמודד איתם

דברים אישיים שרדפו אותו ,הוא לא מבין איפה טעה.

לא יכל להתבגר על העבר הנורא .

לקח חוט קשר לוו בתקרה ונתלה..

הכאב רגעי לא יותר מזה.

קשה היה לילד להתמודד עם עברו אז הוא סיים את חייו..

אני זה הילד הזה.. מקווה שחיי לא יגמרו ככה בזה שאני תולה את עצמי

מקווה שחיי יהיו אופטימיים יותר ושהכל יהיה טוב ולא יגמור כמו בסוף

מנסה להדחיק את העבר ומבין הרבה דברים שלא הבנתי פעם.

רק העתיד יראה את שלו והכוח ביד הגורל .

אני זהו הילד הנדחק לפינה השונה מכולם , גדלתי התבגרתי אבל עדיין אני ילד

שום דבר לא ישתנה רק הזמן ישתנה אבל השריטה בלב תשאר עמוקה מתמיד.



  

נכתב על ידי Alex =] , 25/9/2009 00:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חצי שנה ביחד


ילדה ?!

הילד רצה להגיד להגיד לך כמה שאת חשובה לו.

בלחישות אמר ,בתפילות ביקש ,ובעיניים הראה כמה שהוא רוצה אותך.

שפתיו של הילד תמיד מלמלו משהו , משהו לא מובן..

אבל אם היו מנסים להקשיב היו שומעים את הילד לוחש: ילדה אני אוהב אותך.

זה לא עבר לילד אחרי תקופה הוא נקשר אליך וזה לנצח נצחים האהבה הזאת .

הילד ידע שאת שלו בלב ובנשמה הרגיש את המשיכה אליך.

אף אחד לא יכול להסביר את הקשר שלהם .

הילד שכ''כ אהב את הילדה עשה מעשה חכם , אמר לה על אהבתו.

לילדה עלה החיוך לפנים אחרי חודשים ארוכים שהיא בכתה והייתה עצובה.

לילד היה קשה לתאר שזה היה בגללו היא רצתה אליו אבל פחדה.

הוא לחש לה באוזן על אהבתו , הילד כ''כ שמח בתגובה של הילדה.

לא וויתר לרגע עליה כמה שלא היה קשה ורע.

כשהיה לילדה רע הוא נתן לה חיבוק אוהב ומבט שהוא בחיים לא יעזוב אותה.

עינייו של הילד אמרו הכל ,את אהבתו ואת געגועיו ואפילו את אופיו.

הילד היה כ''כ שמח שהוא מצא אותך ובחיים לא יעזוב את שלו וזה לנצח נצחים.

שיראלוש ?!

זה מוקדש לך מדהימה שלי 3>

אני היתאהבתי בך וזה לנצח נצחים ....

הכל התחיל בנשיקה ב-20.3.2009 ולא יגמר לעולם.

אותו רגע קסום חרוט לי בליבי לעולם לא ישכח את שלי ואני שלך וזה לתמיד ...

תודה על החצי השנה הנפלאה איתך ושיהיו לנו עוד הרבה שנים שמחות ביחד

ורק אהבה ואושר ועושר לשנינו =] ושתדעי אני עליך בחיים לא יוותר 3>

אני איתך לנצח עד לחתונה ואחריה עוד הרבה שנים

 

אני אוהב אותך !

נכתב על ידי Alex =] , 20/9/2009 15:14  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





619

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlex =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alex =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)