לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרחק,הרחק מכאן...


למצוא את עצמי,בתוך העולם.

כינוי:  למצוא את עצמי.

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

הדיווה שלנו..


הדיווה-דנה אינטרנשיונל,המלכה שלנו,הזמרת הישראלית הלאומית הכי מצליחה בישראל,חוזרת בגדוללל...

         לאחר כמה שנים טובות,חוזרת דנה אינטרנשיונל לעיניינים,פותחת בשירים פצצות,השיר שלה(לאב בוי)

         הושמע הכי הרבה פעמיים ברדיו.

         אני כל כך מעריץ אותה,היא אישה מגניבה ויש לה הרבה כוח. היא יכולה פשוט לעשות מה שבא לה,היא לא תשים על אף אחד.

         אין מה להגיד..הדיווה של המדינה(:

 



לאב בוי

דנה אינטרנשיונל

מילים: דנה אינטרנשיונל ומרים ילן שטקליס
לחן: דנה אינטרנשיונל.קובי אושרת.אלי אברמוב


קוביות בצבע שוקו,
אומר צרפת אבל הוא די מרוקו,
כל היום בחדר כושר
אז לא צריך לבדוק לו את היושר...

הוא לא משתמש במילים
הוא מדבר עם הידיים
שורף עם העיניים,
כשהוא אומר מתחילים
הלב שלי רוקד במעגלים

והוא יישן במיטתי
והוא אוכל מצלחתי
יש לי טריק קבוע
פעמיים בשבוע
יש לי לאב בוי

הוא לא רגיש ולא רומנטי,
לא משנה אם הוא בעד או אנטי,
הוא לא צריך הרבה לדעת
הוא ד"ר של כבוד באיך לגעת

אני לא צריכה להרשים
או להיות משעשעת
כי אני יודעת,
כשהוא יגיד מתחילים
הלב שלי יירקוד במעגלים

והוא יישן במיטתי...

נכתב על ידי למצוא את עצמי. , 30/8/2007 00:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להתבטא


מאז שאני מכיר את עצמי בעצם,אף פעם לא ידעתי איך להתבטא,אני לא יודע,פשוט לא קרה. אני תמיד עשיתי מה שידידות שלי אמרו לי לנכון,לא יודע,כל הזמן חשבתי שמה שהם חושבות זה נכון. אני מטומטם,איך בנאדם לא יודע להתבטא,זה אפשרי? יש בני-אדם שלא מתבטאים? זה נראה לי נוראי,וכנראה שאני ההוכחה לזה. אין לי מושג איך פתאום גיליתי את זה,כנראה מפני שהתרחקתי לזמן מה מחברותיי והלכתי לחברים אחרים,ששם כן דאגו לזה שאני התבטא איך שאני רוצה ושאני לא אלך אחרי אחרים,אולי. אני מקווה שעכשיו יהיה יותר טוב,ואני ידע להתבטא כמו שאני רוצה ואיך שאני מרגיש,ולא מה שאחרים אומרים לי. כרגע זה לא קורה,אני פשוט לא מצליח,אני רוצה מישהו קרוב אלי,שאני אוכל לדבר איתו על הכל ולא להתבייש ממנו,אני רוצה מישהו שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות ולא לפחד שהוא יהיה צבוע ומגעיל,אני רוצה מישהו קרוב אלי,שיתמוך בי ואני בו לאורך כל הדרך. אין,אבל זה פשוט לא קורה.
נכתב על ידי למצוא את עצמי. , 22/8/2007 00:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מפתיע אותי


אני לא מעדכן כאן הרבה זמן ועדיין מפתיע אותי לראות שנכנסים.

אז ככה,אנשים חמודים וקוראים חביבים P:

אני הפסקתי לכתוב פה בנתיים,אני מרגיש מעולה,כיף לי בחיים ואני לא צריך את הבלוג.

אני יותר מידי מאושר כדי שיהיה לי בלוג. בלוג בשבילי הוא להוציא את כל מה שיושב לי על הלב

וכרגע אין לי דבר כזה,הלב שלי מלא רק בדברים טובים והוא לא רוצה להוציא כלום.

היה לי ממש כיף ביום שישי ושבת,ומחר יש לי יומהולדת (20.8) אז מזל-טוב לי.

אני אעדכן בקרוב(מתי שיצא לי ושאני ארצה להוציא דברים מהלב) אוהב אתכם,בה ביי מתוקים D:

נכתב על ידי למצוא את עצמי. , 19/8/2007 13:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללמצוא את עצמי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על למצוא את עצמי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)