לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

joni-boy


בלוג סתם על החיים שלי ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

תשובות לשאלון השבועי


מה הצבע האהוב עליך?
צבע אהוב עלי שחור ...!! שחור זה שולט ..

מה הצבע השנוא עליך?
כתום....אני פאקינג שונא כתום זה צבע מבאס ומוציא את החשק לחיות .. ...

באיזה צבע החדר שלך?
כחול ..כחול זה צבע מרגיעה  במקרה שלי (אני ארגנטנאי ורק שתדעו ארגנתיאים הם גזע צעקן ומעוצבן )אז אני חיב צבעים מרגיעים ..

איזה צבע חולצה אתה לובש כרגע?
אדום ...גופייה אדומה יפה ..

אם את צובע / היתה לך אפשרות לצבוע את שיערך, לאיזה צבע היית צובעת אותו?
קודם הייתי עושה מוהק ואז הייתי צובע ...בלונד \שחור ....

האם את חושב שיפה לבנים ללכת עם בגדים ורודים?
ממש לא בתור בן ... ואני בן למה זה רק לנשים ...פאק .???השאלון הזה. .?? שתיהיו בקטע שפצתי את השאלון אז..


נכתב על ידי , 2/7/2007 09:54  
1929 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 29

ICQ: 408338426 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjoni joni-boy is my name....... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על joni joni-boy is my name....... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)