לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

נגיעות


הרבה תיסבוכים ובלאגן ועצבים ורוע ושקר וחושך... מדי פעם הבזקים קטנים של אור שנותנים לי את הכוח להרים ת'ראש ולהמשיך.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

בדיחה סטלנית לאללה


איזה מסטול אחד גוסס, עומד למות. וכל החברים שלו מלחיצים אותו שבגלל שהוא כזה סטלן הוא יילך לגיהנום, ויש בגיהנום מלא שדים ומפלצות ודברים מפחידים. אז הבנאדם מת לחוץ כולו מלא בפחדים וסרטים...מגיע לגן עדן ולא נותנים לו לעבור. הוא ממשיך לגיהנום בשיא הפחד, נכנס לשער בעצימת עיניים... פתאום הוא מריח קנאביס. פותח עיניים, רואה את עצמו בשדה ענק מלא מלא גראס!! בופים נופלים מהשמיים, יש ג'וינטים תלויים על העצים.. בקיצור כולו מבסוט מתחיל לרוץ בשדה. רץ רץ פתאום רואה זקן אחד יושב בוכה. אז הוא אומר לו:
"אחי מה הסרט שלך? קח תגלגל לעצמך משהו תרגיש טוב יותר"
אז הזקן אומר לו
"הלוואי אחי, אבל אין אש..."
נכתב על ידי , 17/5/2009 20:58  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יאללה מה זה החרא הזה.


הכל כאן זיוף גדול כולם בבבילון לא רואים אפחד אחר ממטר. לכולם אכפת איזה בלוג יהיה עם הכי הרבה קוראים וכמה יראו אותו וישימו לב אליו ולא שמים זין על שומדבר אחר. די נמאס איך אתם חיים ככה זה בלתי נתפס.
יש כלכך הרבה יופי בחברות שהיא אמיתית ומוחשית, לא הכל חייב להיות כזה צבוע. חיים מול מסך מאחורי הרשת בונים לעצמנו תחליפי חיים דמיוניים שיכולים להתמוטט בהפסקת חשמל אחת.
הכל זה הרס עצמי. עולם קשוח מדיי.
כן, זה קשה להודות שהכל זה זיוף אבל ברגע שחווים משהו שהוא אמיתי אי אפשר לחזור לכל השקר הצביעות האיכסה.
אולי בכלל לא יקראו אני לא רודפת אחרי אף אחד שיקרא לי את הבלוג. אני לא מאמינה שהוא עד כדי כך חשוב, עד כדי השפלת הכבוד העצמי שמישהו כותב על מוות של חבר ואתה מגיב לו "מצטער אבל אתה חייב להיכנס לקישור הזה באמת! www.whathefuck.go2hill"
תחשבו מה שאתם רוצים.אני מאמינה שאני יודעת את האמת. די נשבר הזין לא יכולה לראות מסך תנו לי שקט וירוק וים.
בהצלחה אחים ואחיות. בטוח אני עוד אכתוב אבל לא באובססיביות, לא במטרה לכלום חוץ מלהתנקות. בלי אינטרסים.
שיהיה אחלה שבוע! שה' יפנק אותכם כמו שרק הוא יודע. 
נכתב על ידי , 17/5/2009 17:15  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


היית רוצה שהחופש יתארך, או שיקוצר?
ברור שהייתי רוצה שיתארך. הייתי נשארת עד עכשיו בדוגית ותופסת אור של שמש ושמחה וצחוק

האם הלכת הרבה לים?
הייתי בחוף כל השבוע. לא זזתי[=

טסת לחו"ל החופש?
לאא הכי כיף בארץ למה לרעות בשדות זרים.

אם כן, אז לאן ולכמה זמן?אם לא - לאן נסעת בחופש?
נסעתי לצפון. רמת הגולן זה סבבה לגמרי.

קקטוס 9

האם עבדת במהלך החופש?
אמממ.. לאא[=

האם נהנית או סבלת בחופשה?
נהניתי מכל שניה באמת. אחלה חופש שבעולם[=

האם פגשת יותר חברים או יותר קרובי משפחה?
חחח לאא! היתי מנותקת מכווולם

איפה יותר כיף לבלות בחופש - באילת או בצפון הארץ?
צפון כמובן. אין על הצפון בפסח! אילת שייכת לחנוכה.

נכתב על ידי , 5/5/2009 19:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31




4,087
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למי אם לא אני... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מי אם לא אני... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)