לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בדרך אל ההיגיון בורח אל מקום מוכר. הייתי משנה הכל אם אפשר היה לדעת.

Avatarכינוי:  לירונה.

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008


מכירים את זה שהכל טוב פתאום ?

מכירים את זה שהכל מסתדר לכם ?

מכירים את זה שכל דבר שקורה בא בטיימינג הכי במקום שאפשר ?

מכירים את ההרגשה הזאת של לקום בכיף כל בוקר לבית ספר, ולהעביר עוד יום עם חיוך שלא יורד ?

בכל אופן, אני מכירה את זה . אני חווה את זה .

ואתם יודעים מה ? זאת הרגשה מדהימה .

פשוט הכל הולך כמו שאתה רוצה גם מבחינת אהבה, גם לימודים, גם חברתית, גם נפשית .

כיף לי !

ואני יודעת שכבר לא קוראים פה, ובגלל זה אין תגובות.

אבל אני לא כותבת פה בשביל תגובות , אני כותבת בשביל עצמי.

אני כותבת בשביל שפעם הבאה שאני אחשוב להיות עם פרצוף תחת, אני אפתח את הבלוג הזה ואקרא כמה טוב לי .

 

אין, פשוט אין על המגמה המדהימה הזאת, אני אוהבת אתכם כ"כ 3>

האנשים במגמה מדהימים , (אילןןןןןןןןןןןןן3>)

המסגרת מדהימה ,

השיעורים מדהימים , כל שיעור עובר בצחוק ובכיף .

השעות השבועיות של המגמה מדהימות ,

החלק המעשי והלימודי מדהים .

פשוט מדהים . ותודה שהייתה לי הזכות להיות חלק ממשהו עם כ"כ הרבה טוב :)

 

*אחרי הכל, היו 120 מועמדים למגמה ורק 38 התקבלו ואני בנייהם, כבוד לא ? ;]*

 

 

 

 

הייתי פה , ועוד שבועיים יש לי יומולדת :|


באמשלכ'ם, תקראוD:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ^^

 

 

 

-Gaby- אומר/ת:

רן דנקרר אה אה אה יייההההההההההההההההההההה

- Liron dvir c- אומר/ת:

חחחחחחחחחחחחחחחח

- Liron dvir c- אומר/ת:

גדולל גדולל

-Gaby- אומר/ת:

הרגת אותי בכינוי

- Liron dvir c- אומר/ת:

כזאת אני בובה ^^

- Liron dvir c- אומר/ת:

חחחחחחחחחחחחחח סתם

- Liron dvir c- אומר/ת:

מחר לה גופרה ?

-Gaby- אומר/ת:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

-Gaby- אומר/ת:

וואלה לא יודעת נראה לי שכן

-Gaby- אומר/ת:

ואני עוד בשוק מליבי!!!11

- Liron dvir c- אומר/ת:

ברור שכן קנניתתי נעליים חדשותXD

-Gaby- אומר/ת:

חחחחחחחחחחחחחחחחחח איפה?

- Liron dvir c- אומר/ת:

חחחחחחחחחחח אוי אוי ליבי ליבי\

-Gaby- אומר/ת:

חחחח

- Liron dvir c- אומר/ת:

פול אנד ברג'

-Gaby- אומר/ת:

לא שמעתי על זה חח

- Liron dvir c- אומר/ת:

pull and ear יא נעל

- Liron dvir c- אומר/ת:

*bear

-Gaby- אומר/ת:

אאאאאאאאאאאאהההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

- Liron dvir c- אומר/ת:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

-Gaby- אומר/ת:

כתבת ברג'

- Liron dvir c- אומר/ת:

זה היה מצחיק

- Liron dvir c- אומר/ת:

נו ?

-Gaby- אומר/ת:

מההה?

-Gaby- אומר/ת:

זה פול אנד בר

- Liron dvir c- אומר/ת:

לא

- Liron dvir c- אומר/ת:

פול אנד פרג'

- Liron dvir c- אומר/ת:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

- Liron dvir c- אומר/ת:

אני החלטתי שקט

-Gaby- אומר/ת:

טובבב אחייי

-Gaby- אומר/ת:

אהההההבנתייי

- Liron dvir c- אומר/ת:

סיוו באה איתנו ?

- Liron dvir c- אומר/ת:

חחחחחחחחחחחחחחחח

-Gaby- אומר/ת:

חחח את שואלת או אומרת

- Liron dvir c- אומר/ת:

שואלת

- Liron dvir c- אומר/ת:

ואם היא לא באה אז אומרת

- Liron dvir c- אומר/ת:

תראי את הכיוני עכשיו

-Gaby- אומר/ת:

חחחחחחחחח

-Gaby- אומר/ת:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

-Gaby- אומר/ת:

טוב דיי עכשיו זה נשמע באמת לא אמיתי

-Gaby- אומר/ת:

הרסתת

- Liron dvir c- אומר/ת:

חחח

- Liron dvir c- אומר/ת:

אני שמה את השיחה בבלוג אין אין זה הצחיק אותי XD

- Liron dvir c- אומר/ת:

טוב אחי ? טוב , תודה

-Gaby- אומר/ת:

אוקייי........................................-_-

 

 

 

 

 

גביגבי את הכי !

ביי אחי :]

נכתב על ידי לירונה. , 15/9/2008 15:51  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'ודי. ב-2/11/2008 18:32
 





6,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללירונה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לירונה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)