לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רואה וכמעט אינו נראה

מכירים את האנשים האלה, שתמיד מסתכלים מסביב על אנשים אחרים? אלה, שתמיד כשמביטים בהם הם מביטים בחזרה? אני כזה. מה שאומר, שיש לי לא מעט דעות על לא מעט נושאים. החלטתי שאני צריך להגיד את מה שיש לי לומר. אתם מוזמנים להצטרף ולהגיב.

כינוי: 

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2009

כך תכינו עוגה בשלושה צבעים, דו-מוסית


יש להצטייד מראש בליקר מוקה (סירופ של מים, סוכר, קפה, שוקולית ותמצית וניל, ותאמינו-או-לא –וודקה) ובליקר וניל (סירופ של מים וסוכר, מקל וניל, וודקה). גם אייריש קרים צריך – אבל אותו יותר קל להשיג. את השניים הנ"ל הכנתי בעצמי. בעקרון, אני מתאר לעצמי שאפשר להחליף את הליקרים באחרים. אבל שילוב הטעמים פשוט יוצא נחמד. אולי פעם אני אנסה עם דברים אחרים.

 

שכבה ראשונה: גנאש שוקולד מריר-אייריש קרים: מרתיחים שמנת, מוסיפים שוקולד מריר ואייריש קרים, ומקפיאים (במקרה שלי, לתוך תבנית סיליקון).


 

שכבה שניה: מקציפים שמנת (שימו לב לצעצוע האחרון שקניתי, אי שם באפריל) לקצפת רכה, עוטפים בניילון נצמד, ומכניסים למקרר.


 



 

בינתיים, מרתיחים שמנת ומוסיפים שוקולד חלב וליקר מוקה. מוסיפים את הקצפת לקבלת מוס, ומערבבים היטב.






 

מוזגים על שכבת השוקולד המריר (שקפאה-למוות ביום הקודם).

 

שכבה שלישית: שוב מקציפים שמנת ומכניסים למקרר. בינתיים מרתיחים שמנת, ומוסיפים שוקולד לבן וליקר וניל. מוסיפים את הקצפת, מערבבים היטב, ומוזגים על שכבת שוקולד החלב, שגם היא הספיקה לקפוא ביום הנוסף.


 

אחרי שכל העסק קופא, זה נראה ככה:


 

לסיכום התהליך: 900 גרם שוקולד, חמישה מיכלי שמנת, המון ליקר (כף אייריש קרים, בערך חמש כפות ליקר מוקה, ושבע כפות ליקר וניל – כי הם יחסית חלשים יחסית לשוקולד ורציתי שירגישו אותם), והרבה אורחים מרוצים באירוע החנוכה המשפחתי.

נכתב על ידי , 12/12/2009 18:44   בקטגוריות אלף מלים, אוכל, קדימה אוכל, רק על עצמי לספר ידעתי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרופסור קתרוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרופסור קתרוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)