לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רואה וכמעט אינו נראה

מכירים את האנשים האלה, שתמיד מסתכלים מסביב על אנשים אחרים? אלה, שתמיד כשמביטים בהם הם מביטים בחזרה? אני כזה. מה שאומר, שיש לי לא מעט דעות על לא מעט נושאים. החלטתי שאני צריך להגיד את מה שיש לי לומר. אתם מוזמנים להצטרף ולהגיב.

כינוי: 

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2010

רומא לא נבנתה ביום אחד, אבל התפרקה בארבעים דקות (או: יד אליהו, הנה אני בא)


היו שם שני שלטים ענקיים אתמול, על האחד כתוב: "רומא לא נבנתה ביום אחד". על השני: "אבל היא תתפרק בארבעים דקות". גאונות.

חוצמזה, היה גם משחק. רק ברבע השלישי מכבי קצת נלחמו ופתחו פער, ואז ברבע האחרון הם שברו אותם לגמרי, עד לעשרים הפרש בסוף.

זו הפעם השלישית שלי במשחק, וזה כל כך שונה לעומת לצפות בזה בטלוויזיה. האווירה, הרעש (שלא לדבר על הפרסומות המעצבנות, אבל זו לא הנקודה), וזווית הראייה השונה להכל, בערך. אגב, היתה לי זווית מצויינת – קצת באלכסון, ולמטה, ומשם רואים שהאנשים האלה, שרואים בקטן על המסך בבית, הם נפילים והרי-אדם.

שער 11 ושער 5, שני השערים של המטורפים הכבדים, שיחקו ביניהם פינג-פונג של שירים במשך זמן לא מבוטל, והיה כיף לשמוע את זה. אין מה לעשות, הקהל של מכבי תל אביב כדורסל מנומנם משהו, וצריך קצת להעיר אותו. לפעמים הכרוז עוזר קצת, וצועק שעכשיו צריך לעשות רעש. במקרים אחרים זה לא עובד – למשל כשהוא רצה שנעשה גל (מה שלא קרה אתמול).

חוצמזה, לצעוק בוז באולם, למרות שזה לא מרשים כי עושים את זה עם עוד כמה אלפים טובים, זה עדיין משעשע (במיוחד כשזה עובד ואנשים מחטיאים עונשין).

דברים שרואים משם לא רואים מכאן.

נכתב על ידי , 8/1/2010 20:24   בקטגוריות ישראליאנה, רק על עצמי לספר ידעתי, שעשועים להמונים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרופסור קתרוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרופסור קתרוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)