לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רואה וכמעט אינו נראה

מכירים את האנשים האלה, שתמיד מסתכלים מסביב על אנשים אחרים? אלה, שתמיד כשמביטים בהם הם מביטים בחזרה? אני כזה. מה שאומר, שיש לי לא מעט דעות על לא מעט נושאים. החלטתי שאני צריך להגיד את מה שיש לי לומר. אתם מוזמנים להצטרף ולהגיב.

כינוי: 

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2010

תובנות מהמונדיאל


הנה כמה מסקנות מהחודש האחרון:

1. וובוזלות זה דבר איום ונורא. אני מבין שזה משהו תרבותי בדרום אפריקה, אבל לא איכפת לי. יצא לי לשמוע אחת כזאת בפעולה מקרוב, ואני לא רוצה לעשות את זה שוב. מארגני אולימפיאדת לונדון עשו בשכל שאמרו כבר מעכשיו שהם אוסרים על הזוועה הזאת. מסכנים השחקנים, ומסכנים השופטים שהיו צריכים לסבול את זה. אם עוד פעם אחת מישהו משמיע את זה לידי, אני לא אחראי למה שיקרה, ואני אצא זכאי מחמת "התקפת זעם בלתי ניתנת לשליטה".

2. טכנולוגית, הגיע הזמן שהכדורגל יתקדם לדרגה של הכדורסל והטניס. מספיק עם השטויות האלה. לשופט מותר להיעזר במצלמות, והגיהנום לא יקפא.

3. מישהו עשה קופה רצינית ממכירת כל הטלוויזיות האלה עם HD. גם הוט ויס לא הפסידו מזה (אני לא יודע כמה עולה חבילת HD, אבל בטח לא מעט).

4. גם לפאבים אני לא דואג כלכלית בחודש שעבר.

5. השחקנים הגרמניים נראים כאילו שהם הולכים לכבוש את פולין מחר בבוקר, השחקנים האנגליים נראים כמו חוליגנים של פאבים, והשחקנים הספרדיים נראים ערסים.

6. עלייתה ונפילתה של דרום אמריקה: כולם היו בטוחים שהגמר יהיה ארגנטינה-ברזיל (בעיקר כי איטליה וצרפת, שתי מעצמות, לפחות בעיני עצמן, עפו בשלב הבתים). אז היו בטוחים. האירופאיות חזרו והראו שעוד יש להן מה למכור. אני מניח שבמונדיאל הבא זה יהיה סיפור אחר.

7. ספרד נהייתה גרמניה (כדורגל משחקים 90 דקות, וספרד מנצחת 1-0), גרמניה נהייתה הולנד (נבחרת עם יופי של משחקים שעפה מוקדם מדי), והולנד נהייתה משהו-לא-מוגדר. מוזר מאוד.

8. תפסיקו כבר עם התמנון הטיפש הזה. הוא תמנון.

9. לא ראיתי המון כדורגל, כי זה עדיין 90 דקות שרובן שעמום מוחץ. פעם בארבע שנים אני לומד את זה מחדש.

נכתב על ידי , 12/7/2010 10:54   בקטגוריות רק על עצמי לספר ידעתי, ביקורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרופסור קתרוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרופסור קתרוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)