לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רואה וכמעט אינו נראה

מכירים את האנשים האלה, שתמיד מסתכלים מסביב על אנשים אחרים? אלה, שתמיד כשמביטים בהם הם מביטים בחזרה? אני כזה. מה שאומר, שיש לי לא מעט דעות על לא מעט נושאים. החלטתי שאני צריך להגיד את מה שיש לי לומר. אתם מוזמנים להצטרף ולהגיב.

כינוי: 

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2011

פאק באמינות?


נתקלתי בכתבה הזאת שמדרגת את הספורטאים הכי סחירים, כלומר אלה שהכי כדאי לספונסרים להשתמש בהם. זה הביא אותי (ביני-לבין-עצמי) לדיון שלם על פרסומות ועל איך בכלל משתמשים בפרזנטורים. אז החלטתי להרכיב רשימה מקומית משלי, אבל הפוכה: במי הכי פחות כדאי להשתמש כפרזנטור כי הוא יבריח את כל הלקוחות. אני לא אגביל את הרשימה לספורטאים, כי זה יהיה קצת מוזר.

אין ספק שבראש (או בסוף, תלוי איך מסתכלים על זה) הרשימה חייבים לעמוד כמה פוליטיקאים.

1. מביבי נתניהו לא הייתי קונה אפילו מכונית חדשה (שלא לדבר על משומשת), עוד יותר אחרי הנאום האנמי-למדי מול הקונגרס האמריקאי, כשכנראה לא תהיה לו יותר מדי ברירה בסופו-של-דבר.

2. גם מברק אני לא מחזיק בעניין האמינות. לא בגלל שאני חושב שהוא לא מבין בבטחון, כמו בגלל שהוא השתייך למפלגה סוציאליסטית (אין לי מושג מה קורה בענייני המפלגה החדשה שלו, שאני מניח שלא תתקיים בבחירות הבאות) אבל מצא לנכון לגור במגדלים.

3. אם נעזוב לרגע את הפוליטיקה (למרות שזה מקור רציני לאנשים מהסוג שאני מחפש), גם לשמעון מזרחי אני לא מאמין. אני דווקא מכביסט, אבל לא יכול להיות שהוא לא ידע כלום בפרשת מוני פנאן, למרות ההכחשות שלו מול רון קופמן.

4. ואם סתם בענייני פרסומות עסקינן, הייתי שמח אם ג. יפית לא היתה מופיעה יותר. אין פה אפילו עניין של להאמין לה – היא סתם מעצבנת והתשדירים שלה משעממים. אני תוהה אם אנשים באמת מושפעים מסגנון הפרסומות הזה, ועוד ממנה ספציפית.

5. עוד מישהו (יותר נכון, מישהם, כקבוצה) – שופטי כוכב נולד. אני לא יודע אם הם שומעים את מה שאני שומע, אבל אני לא קונה את השטויות שלהם, ואני בדרך-כלל חושב די הפוך. לא שאני מאמין לכל מלה שיוצאת מהפה של אייל שני (מימיי לא שמעתי פטרוזיליה זועקת, למרות שניתן לטעון שהכאבתי לאיזה צרור), אבל שם זה כנראה מובנה באישיות שלו. בכוכב נולד הם מגזימים לגמרי.

6. זה בטח נורא סטריאוטיפי, אבל עוד לא השתכנעתי שאפשר גם לסמוך על מוסכניקים/שיפוצניקים/כל אותם אנשים שמשתמשים במלים שאף אחד אחר לא מכיר, ולוקחים המון כסף על העבודה.

7. ואם נחזור רגע לפרסומות ולרעיון המקורי של סחירות, עוד לא הבנתי למה להשתמש בפליטי ריאליטי כפרזנטורים זה רעיון טוב. מה נותן להם את היכולת למכור לאנשים אחרים כל דבר שהוא, בעצם? זה בעיקר מופנה לכיוון פליטי האח הגדול, שמהמעט (מאוד, וגם זה כי הכריחו אותי) שראיתי מסתבר שחלק נכבד מהם (ובעיקר, באופן תמוה, אותו חלק שמככב אחר-כך בכל מיני שטויות)  עילג-למדי ולא ברור למה שמישהו ישתמש בהם. עוד פחות ברור, למה להמשיך עם קמפיינים כאלה כמה חודשים קדימה כשכבר אף אחד לא זוכר מי הם בכלל.

בטח יש עוד המון שהזנחתי, ואולי פעם אני אזכר.

נכתב על ידי , 25/5/2011 20:45   בקטגוריות ישראליאנה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרופסור קתרוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרופסור קתרוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)