לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רואה וכמעט אינו נראה

מכירים את האנשים האלה, שתמיד מסתכלים מסביב על אנשים אחרים? אלה, שתמיד כשמביטים בהם הם מביטים בחזרה? אני כזה. מה שאומר, שיש לי לא מעט דעות על לא מעט נושאים. החלטתי שאני צריך להגיד את מה שיש לי לומר. אתם מוזמנים להצטרף ולהגיב.

כינוי: 

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2011

אסופת תחושות מאוד מוזרות


ימים מעניינים עוברים על כוחותינו.

אחרי שלא הייתי בבית (בבית-בבית, לא בדירה שבה אני מבלה את רוב זמני הפנוי) חודש (מסיבות משמחות כאלה-ואחרות והרבה אירועים חברתיים), גיליתי שאני עדיין זוכר איפה כל דבר נמצא ולמה, אבל משהו כבר הרגיש לא נכון. זה מעולם לא קרה לי קודם. מצד שני, אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה לא הייתי חודש בבית.

בעניין המחקר, חוץ מזה שהוא מתקדם (אם כי בקצב איטי-למדי), אני נע בין ההרגשה שהדברים שאני מגלה ממש חשובים ושאני יודע דברים שאף-אחד לא גילה לפניי, לבין התחושה שזה לא מעניין ושיש סיבה מצויינת שלא פרסמו את זה קודם.

ואם כבר במחקר עסקינן, מסתבר שאנשי המעבדה שלי הרבה יותר מתקדמים טכנולוגית ממני. בשבוע האחרון הראו לי שני כלים חדשים שאני לא רואה את ההתרגשות הגדולה ו/או את היעילות שלהם. מצד שני, אני גם לא מתפעל מלוח-השנה של גוגל, למרות שכולם מסביבי משתמשים בו ללא הרף. אני כבר מזדקן בשביל כל הטכנולוגיה הזאת, ואני מקווה שאני לא בדרך להיות טכנופוב.

נכתב על ידי , 8/6/2011 15:55   בקטגוריות רק על עצמי לספר ידעתי, פילוסופיה בגרוש, רציני  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרופסור קתרוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרופסור קתרוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)