לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רואה וכמעט אינו נראה

מכירים את האנשים האלה, שתמיד מסתכלים מסביב על אנשים אחרים? אלה, שתמיד כשמביטים בהם הם מביטים בחזרה? אני כזה. מה שאומר, שיש לי לא מעט דעות על לא מעט נושאים. החלטתי שאני צריך להגיד את מה שיש לי לומר. אתם מוזמנים להצטרף ולהגיב.

כינוי: 

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2011

אולי צריך גם רשיון הליכה


התמרמרות קלה נרשמה בפוסט הזה של "לא קוראים לי דרור". היא טוענת (ובצדק רב, אגב) שתרבות הנהיגה בארץ היא לא-משהו-בכלל. ואני דווקא רציתי להתייחס להולכי הרגל, שעושה רושם לפעמים שהם עושים מה-שהם-רוצים-ואז-מה-אם-באה-מכונית.

מעשה שהיה, כך היה. בעודי נוהג לי בגבעת רם חזרה לדירה, אני מבחין בשני אנשים – אחד על המדרכה, ואחד על הכביש, צועדים להם בניחותא. היה די ברור שהם הלכו יחד, והיה גם די ברור שהאחד-שעל-הכביש לא מתכוון כל כך מהר לעלות למדרכה. אז למרות שהוא אדיוט לא דרסתי אותו (אם כי דרווין היה מודה לי כנראה), ולמרות שהוא חבש כיפה לא צעקתי לו שאני שומר עליו ולא אלוהים (לפחות במקרה הספציפי הזה), אבל זה לא היה לעניין. לא פחות עצוב היה שהוא היה מבוגר. אולי זה היה סימן ל – "אני כבר שרדתי מספיק, עכשיו נראה אתכם". רק שהגישה הזו לא עובדת, כשבא מולך אוטו.

באופן כללי, אגב, הולכי רגל נוטים לעשות שטויות לפעמים, כולל ללכת על כבישים ראשיים, לחצות רמזור הולכי רגל באדום ושלל שטויות אחרות. זה שאני לא אמור לדרוס אתכם זה בסדר, אבל מצדכם לפחות תנסו לעשות מאמץ לעזור לי בעניין הזה.

נכתב על ידי , 29/6/2011 21:03   בקטגוריות ישראליאנה, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרופסור קתרוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרופסור קתרוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)