לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רואה וכמעט אינו נראה

מכירים את האנשים האלה, שתמיד מסתכלים מסביב על אנשים אחרים? אלה, שתמיד כשמביטים בהם הם מביטים בחזרה? אני כזה. מה שאומר, שיש לי לא מעט דעות על לא מעט נושאים. החלטתי שאני צריך להגיד את מה שיש לי לומר. אתם מוזמנים להצטרף ולהגיב.

כינוי: 

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2011

תיאום ציפיות עם אנשי הפליירים


אתמול בערב, במרכז ירושלים, ניגש אלינו ילד עם פלייר שמפרסם מסעדה חדשה. כשהסברנו לו מאוד בנימוס שאנחנו לא רוצים, הוא קצת רדף אחרינו ונהיה אגרסיבי. מכאן הדעות התחלקו לשתיים. בעוד שהחברה טענה שעל ה – "למה לא לקחת" צריך לענות לו ב – "בגללך", אני השתעשעתי ברעיון לקחת ממנו פלייר, ולהגיד לו שאני מחרים את המסעדה שהוא ניסה לפרסם, בגללו. בסוף לא עשינו לא-את-זה ולא-את-זה. אז אולי כדאי להבהיר פעם אחת ולתמיד את כללי המשחק.

1. אנחנו מבינים שמדובר בעבודה לא כיפית. לא לשכוח שאתם בחרתם אותה (או לפחות, מוכנים לעשות אותה).

2. אי לכך ובהתאם לזאת, את העצבים שלכם מהעבודה אתם לא יכולים להוציא עלינו. קחו בחשבון שסטטיסטית, רוב האנשים לא ירצו לקחת שום דבר.

3. זכרו שאתם אנשי שירות. לנו יש זכות לסרב לשירות הזה.

4. אין לכם יותר מדי מה לעשות, בהנחה שנסרב לקבל את מה שאתם מציעים לנו. רדיפה אחרי אנשים לא מתקבלת בעין יפה. תתמודדו.

נ.ב. תקף גם לגבי מקרים אחרים של נותני שירות שמציעים דברים – אבל האנשים של הפליירים (ושל אלה שמציעים לאנשים להיכנס דווקא לפאב שלהם, אני נתקלתי בתופעה הזאת בירושלים אבל אני מניח שהיא קיימת בעוד מקומות) צריכים לשנן ולהפנים במיוחד.

נכתב על ידי , 22/8/2011 18:25   בקטגוריות ישראליאנה, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרופסור קתרוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרופסור קתרוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)