לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רואה וכמעט אינו נראה

מכירים את האנשים האלה, שתמיד מסתכלים מסביב על אנשים אחרים? אלה, שתמיד כשמביטים בהם הם מביטים בחזרה? אני כזה. מה שאומר, שיש לי לא מעט דעות על לא מעט נושאים. החלטתי שאני צריך להגיד את מה שיש לי לומר. אתם מוזמנים להצטרף ולהגיב.

כינוי: 

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2011

לשרוד את ירושלים


להיכנס לשכונה ערבית (ולצאת)

להיכנס לשכונה דתית בשבת (ולצאת)

לנסוע בשבת בשכונה שלך ולקבל מבטים מדתיים

להיתקע בפקק בגלל אירוע דתי (עיינו ערך, "ברכת כהנים")

להיתקע בפקק על כביש 1 בגלל אירוע פוליטי (עיינו ערך, "ביקור בוש בישראל")

לצאת לפאב למרות שיש התרעות

לצאת לפאב למרות שיש התרעות ולחזור כי אמא ביקשה

לעשות פניה אחת לא נכונה ולהיתקע בתנועה לכיוון שכונות שאתה לא מכיר

להיות בקניון ביום של משחק של בית"ר

להיות בקניון ביום של משחק של בית"ר מול סכנין

 

עוד קצת (בערך עוד שנה. ואז זהו. לא יודע אם לתמיד, אבל להרבה זמן).

נכתב על ידי , 11/10/2011 18:27   בקטגוריות ישראליאנה, רק על עצמי לספר ידעתי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרופסור קתרוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרופסור קתרוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)