לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רואה וכמעט אינו נראה

מכירים את האנשים האלה, שתמיד מסתכלים מסביב על אנשים אחרים? אלה, שתמיד כשמביטים בהם הם מביטים בחזרה? אני כזה. מה שאומר, שיש לי לא מעט דעות על לא מעט נושאים. החלטתי שאני צריך להגיד את מה שיש לי לומר. אתם מוזמנים להצטרף ולהגיב.

כינוי: 

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2012

מעשה במייבש ובשקית ניילון


Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"טבלה רגילה"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

הדירה הנוכחית קטנה למדי. אנחנו בסדר עם זה, אבל היה צריך כמעט-נס כדי להכניס גם את מייבש הכביסה פנימה. בלעדיו היה לוקח נצח (או לפחות יומיים) לייבש כביסה, וזה לא כיף.

בכל מקרה, המיקום של המייבש לא מאפשר לצינור (זה שדרכו יוצאים המים, וגם קצת לכלוך) להיות בחוץ, כמו שהתכוון המשורר. נאלצנו לאלתר, ושמנו שקית ניילון שתעטוף את הצינור. זה מייצר אוויר חם ולח בחדר בזמן הייבוש (או במלים אחרות – יש לנו סאונה, אבל זה חוסך את החימום בחורף. פתרון לא רע, נראה מה יהיה באוגוסט), אבל זה עובד.

עד שהחלטנו לשים במקום שקית זבל לבנה וגדולה, שקית-סופר פשוטה, עם הלוגו של הסופר. ואז גילינו שהחום של המייבש (הוא החשוד המיידי) גרם ללוגו של השקית להיצרב על המייבש. כשלעצמו זה פחות איכפת לי, כי המייבש שייך לי. לרוע המזל, גם מכונת הכביסה, ששייכת לבעלי הבית, נראתה כאילו שהיא היתה במועדון והחתימו לה את היד.

סדרת פעולות מאומצות למדי (שכללו שימוש פחות-או-יותר בכל חומרי הניקוי שהיו לנו בבית) לא ממש עזרו. לעומת זאת, אותה "ספוגית פלא" – מסתבר שהיא אכן ראויה לשמה.אז אחרי שעה וחצי של קרצוף (שעה עם חומרים שונים-ומשונים, ועוד חצי שעה עם הספוגית), הנה תזכורת עצמית: להשתמש בכל זאת בשקית לבנה ופשוטה. ואם כל מה שיש בבית זו שקית זבל, אז בה. כל עוד אין עליה ציור.

נכתב על ידי , 3/2/2012 18:14   בקטגוריות רק על עצמי לספר ידעתי  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרופסור קתרוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרופסור קתרוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)