לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רואה וכמעט אינו נראה

מכירים את האנשים האלה, שתמיד מסתכלים מסביב על אנשים אחרים? אלה, שתמיד כשמביטים בהם הם מביטים בחזרה? אני כזה. מה שאומר, שיש לי לא מעט דעות על לא מעט נושאים. החלטתי שאני צריך להגיד את מה שיש לי לומר. אתם מוזמנים להצטרף ולהגיב.

כינוי: 

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2012

כך תסעו לכנס


1. מצאו נושא מעניין לעבוד עליו. כמו תמיד, שלב בעייתי. צריך למצוא משהו שלא עבדו עליו יותר מדי, ושיש לו פוטנציאל לתוצאות.

2. השיגו תוצאות. למנחה שלכם בשלב הזה לא יהיה איכפת יותר מדי כי היא תעדיף את הפרויקטים הקודמים (שלא יוצא מהם כלום). תעבדו על הפרוייקט הזה בכל זאת.

3. כשיהיו תוצאות מספיק מרשימות, לא תהיה לה ברירה. היא תנסה בכל זאת לעצבן אתכם ולבקש להראות את זה בעוד שתי דרכים לפחות. תעשו את זה בכל זאת – התוצאות יישארו בדיוק כמו שהן.

4. מצאו כנס מגניב לנסוע אליו. ההגדרה הנכונה של "מגניב", בהקשר הזה, היא במקום מעניין שעוד לא הייתם בו. רצוי גם שזה יהיה מקום קצת רחוק. כנס בקפריסין או באילת, למשל (אלא אם כן הוא ברמה עולמית רצינית), לא יספיק. כבר בשנה שעברה רציתי לנסוע, אבל זה היה ליפן, וממש אחרי רעידת האדמה. ויתרתי (גם מסיבות כלכליות, אבל גם בגלל שלא רציתי קרינה רדיואקטיבית).

5. ודאו שיש מספיק כסף כדי לשלוח את עצמכם לשם. אצלי זה יחסית קל: מאז 2008 לא ניצלתי קרן לנסיעה שנכנס (ומצטבר) אליה כסף כל חודש – אז אני מכוסה.

6. הירשמו לכנס. השלב הזה כולל בדרך-כלל לשלם עם כרטיס האשראי שלכם, וקבלת החזרים אחר-כך. נקווה לטוב בעניין הזה.

7. בכנסים הרציניים-באמת, גם לא כל מי שנרשם באמת מתקבל כדי להציג משהו. אז אמנם הייתי שמח להעביר מצגת, אבל התקבלתי להצגת פוסטר. זה מספיק בשביל לסדר לי את הנסיעה.

8. מה שנשאר עכשיו זה לארגן לי את הטיסה (חיכיתי עם העניין הזה עד האישור שהתקבלתי), ולקבל החזרים על הכל.

...לא שיש לי אשליות בקשר לדבלין, אבל הבירה מצויינת.

נכתב על ידי , 31/3/2012 20:30   בקטגוריות מדע טוב, רק על עצמי לספר ידעתי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרופסור קתרוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרופסור קתרוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)