לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רואה וכמעט אינו נראה

מכירים את האנשים האלה, שתמיד מסתכלים מסביב על אנשים אחרים? אלה, שתמיד כשמביטים בהם הם מביטים בחזרה? אני כזה. מה שאומר, שיש לי לא מעט דעות על לא מעט נושאים. החלטתי שאני צריך להגיד את מה שיש לי לומר. אתם מוזמנים להצטרף ולהגיב.

כינוי: 

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2012

טיול לצפון (או: "they moo'ed me")


אחי הגדול (זה שבחו"ל ולא ראיתי כמה שנים טובות) הגיע על אשתו וילדיו (כל החמישה, ולא, הוא לא דתי) לארץ לפסח. אי-לכך-ובהתאם-לזאת, נוסעים לצפון. שמורת חוף הבונים התגלתה כחביבה למדי, ואז הגענו לצימר. ורד הגליל הוא מקום מדהים, עם נוף מהמם. זה רק שגילינו בערב את כמות הברחשים הלא-הגיונית-בעליל. בבוקר למחרת כבר גילינו את הפרות שהיו ליד הצימר. יותר נכון, התעוררנו מזה. אז עשינו להם "מו" חזרה. אני מאוכזב לעדכן שזה לא עזר במיוחד.

ביום השני הצטרפנו לעדר (הכניסו משחק מלים משעשע כאן) של עם ישראל, ונסענו לשמורת דן, שהיתה הומה למדי, אבל עוד היתה חניה (אבל בקושי). הזרימה של המים חזקה, ומזמן לא ראיתי כל כך הרבה מים שוצפים להם. את אחר-הצהריים בילינו בבריכה של ורד הגליל, ובערב הלכנו למסעדת המבורגרים מצויינת בראש פינה (עמבורגר, למתעניינים) שקיבלתי עליה המלצה חמה ומוצלחת.

את היום האחרון בילינו בצפת. הגלריות שם ללא-ספק מציגות דברים חביבים – אבל התמחור של רוב הדברים גובל בשערוריה. בסוף היום האחרון רכבנו שעה על הסוסים של ורד הגליל. למדריכים, מסתבר (ובצדק), הרבה יותר קל לקרוא לנו בשמות של הסוסים בשביל לתת הערות. לוקח זמן להתרגל לדבר הזה. אחי טען שהוא רוכב על סוס מלחמה אצילי. זה לא הסתדר כל-כך עם העובדה שלסוסה שלו קראו "רוזי" ושהיא כל הזמן רצתה לאכול מהצמחיה במקום לרכוב קדימה. מזמן לא הייתי בכזה מצב-כפית.

חזרנו עייפים אך מרוצים (וגם: קצת אדומים, כי ביום האחרון נגמר קרם השיזוף). עוד כמה ימים הם חוזרים הביתה, ונצטרך חופש.

נכתב על ידי , 12/4/2012 12:41   בקטגוריות ישראליאנה, נסיעות וטיולים, רק על עצמי לספר ידעתי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרופסור קתרוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרופסור קתרוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)