לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רואה וכמעט אינו נראה

מכירים את האנשים האלה, שתמיד מסתכלים מסביב על אנשים אחרים? אלה, שתמיד כשמביטים בהם הם מביטים בחזרה? אני כזה. מה שאומר, שיש לי לא מעט דעות על לא מעט נושאים. החלטתי שאני צריך להגיד את מה שיש לי לומר. אתם מוזמנים להצטרף ולהגיב.

כינוי: 

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2012

כך תשיגו פק"מ טוב בבנק שלכם


1. ודאו מראש שברשותכם סכום כסף זמין ששווה את הטרחה. לא משהו ברור מאליו. במקרה שלי, חסכונות של שנים שעברו אין ספור גלגולים, ובסוף יצאו לאוויר העולם יחד. אגב, שלא יהיו ספקות – זה לא שאני איזה מליונר – אבל זה סכום נאה.

 

2. שברו את הראש במשך חודש מה לעשות עם הכסף. בזמן הזה, גם צוברים תסכול על זה שהכסף בינתיים שוכב לכם בחשבון.

 

3. בדקו את ריביות הפקדונות בבנק שלכם. במקביל, תחפשו בעוד בנקים. אתם תגלו שיש דברים יותר אטרקטיביים, וגם, מה לעשות –פחות. בנק ירושלים, ספציפית, נותן ריביות לא רעות בכלל. ממקורות יודעי-דבר, הוא לא מזמן קיבל אישור לדברים האלה. עוד יתרון: הפקדה שם היא רק דרך האינטרנט, וזה לא דורש אפילו פתיחת חשבון מסודרת. אתם גם תגלו שחלק מהבנקים לא באמת מפרסמים את הריביות שלהם – וזה סתם חבל.

 

4. שכנעו את עצמכם שאפשר להתמקח עם הפקידה בבנק, למרות שאינסטינקטיבית זה לא נשמע נכון, כי בנק זה לא שוק. אז זהו, שכן.

 

5. למרות שאתם שונאים לדבר בטלפון, התייחסו לבנקאית שלכם באדיבות. אחרי שהיא נותנת לכם כל מיני אופציות שאתם כבר מכירים (ושהרבה פחות משתלמות מאשר בבנקים אחרים), תסבירו לה את המצב. תנו לה חצי שעה לחזור אליכם, ולסדר לכם את אותם תנאים שראיתם בבנק ירושלים.

 

אז נכון שאני שונא לדבר בטלפון, אבל כנראה שזאת אחת משיחות הטלפון היותר-משתלמות שהיו לי.

נכתב על ידי , 8/8/2012 17:53   בקטגוריות ישראליאנה, רציני, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרופסור קתרוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרופסור קתרוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)