לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רואה וכמעט אינו נראה

מכירים את האנשים האלה, שתמיד מסתכלים מסביב על אנשים אחרים? אלה, שתמיד כשמביטים בהם הם מביטים בחזרה? אני כזה. מה שאומר, שיש לי לא מעט דעות על לא מעט נושאים. החלטתי שאני צריך להגיד את מה שיש לי לומר. אתם מוזמנים להצטרף ולהגיב.

כינוי: 

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2012

ג'אווה על הבוקר (ועוד ביומולדת), חרא של הרגל


בחמש השנים האחרונות מעולם לא הייתי במעבדה ביומולדת. השנה זו השנה האחרונה-בהחלט, ולכן העומס מטורף. יש לי מאמר לסגור, הרצאה עוד שבועיים (שקשורה למאמר), ותזה לכתוב. לא היתה ברירה. קמתי כרגיל והלכתי למעבדה. זה נכון שכינוי החיבה שלה הוא "המכרה", אבל לפעמים נחמד פה. רגעים של התעלות מדעית יוצאת דופן הם נדירים (אם כי בשבוע שעבר היה לי פחות-או-יותר אחד כזה. אני עוד משכנע את המנחה שלי שזה באמת משהו מעניין ולא סתם טעות או משהו ברור-מאליו), ורוב הזמן מדובר בעבודה סטנדרטית למדי. דווקא היום נאלצתי לתכנת על הבוקר. אני נמנע באופן כללי מלתכנת בשעות מוזרות (כמו ממש בבוקר כשאני עייף, או ממש בערב כשאני עייף. זה מתכון ליצירת טעויות שצריך לתקן בשעות שבאמת אפשר לעשות משהו), אבל אי אפשר היה להתחמק. חבל. החגיגות מתוכננות לערב, וגם לסוף החודש.

בכל מקרה, אני עוד חי. ואם נתחשב בגילי המופלג, אני דווקא בסדר. כל המערכות עוד עובדות.

נכתב על ידי , 3/9/2012 13:31   בקטגוריות מדע טוב, רק על עצמי לספר ידעתי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרופסור קתרוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרופסור קתרוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)