לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רואה וכמעט אינו נראה

מכירים את האנשים האלה, שתמיד מסתכלים מסביב על אנשים אחרים? אלה, שתמיד כשמביטים בהם הם מביטים בחזרה? אני כזה. מה שאומר, שיש לי לא מעט דעות על לא מעט נושאים. החלטתי שאני צריך להגיד את מה שיש לי לומר. אתם מוזמנים להצטרף ולהגיב.

כינוי: 

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2012

מה שנשאר לעשות


כל מה שאני צריך לעשות עד תחילת ינואר זה לסגור את המאמר, לכתוב את התזה ולהגיש אותה, ולהיכנס לעולם האמיתי.

זה אומר שאני מחכה להערות משני חוקרים שונים, ולתקן אותן עד ששניהם יהיו מרוצים (בהתחשב בששת החודשים האחרונים, זו משימה שקרובה לבלתי אפשרית).

זה אומר שאני מנסה להעלות על הדף (או על המסך, אם להיות קטנוני) את כל מה שעשיתי בשש השנים האחרונות. זה לא שאני לא יודע מה אני רוצה להגיד. אבל לכתוב את זה בצורה הגיונית באנגלית זה לא דבר קל במיוחד. העברתי על זה הרצאה לפני שנתיים (שעבדתי עליה חודשיים), וזה לא השתפר מאז. כתבתי אולי שבע פסקאות ביום חמישי, וזה עייף אותי עד-מאוד.

זה אומר שפצחתי בפרוייקט תיעוד ידע. בתור זקן המעבדה, אם אני לא אכתוב את הדברים האלה, אף אחד לא יכתוב אותם (בעיקר כי יש דברים שרק אני יודע, ולחילופין – אני היחיד שאיכפת לו מספיק בשביל לעשות אותם). בהתחשב בעובדה שחצי מהקבוצה מתחלפת בימים אלה, להכניס את החדשים לעניינים זה חשוב. גם המנחה שלי מעריכה את זה, אבל גם זה גוזל זמן.

זה אומר שאני אמור להתחיל לחפש עבודה לינואר. אני עושה את זה, אבל בצעדי-צב. פה-ושם אני שולח קורות חיים. ואפילו יש לי סוג של הצעה חצי-קונקרטית כבר לינואר, שזה נחמד – אבל אני מחפש משהו יותר מוצק. אני עוד לא מסוגל להביא את עצמי למצב-חיפוש. יותר מדי דברים אחרים נמצאים ברשימה.

אוי ואבוי. עוד חודשיים. עוד חודשיים נשארו, לכל הדברים הנ"ל.

נכתב על ידי , 20/10/2012 11:01   בקטגוריות מדע טוב, רק על עצמי לספר ידעתי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרופסור קתרוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרופסור קתרוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)