לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רואה וכמעט אינו נראה

מכירים את האנשים האלה, שתמיד מסתכלים מסביב על אנשים אחרים? אלה, שתמיד כשמביטים בהם הם מביטים בחזרה? אני כזה. מה שאומר, שיש לי לא מעט דעות על לא מעט נושאים. החלטתי שאני צריך להגיד את מה שיש לי לומר. אתם מוזמנים להצטרף ולהגיב.

כינוי: 

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2012

סיכום 2012 (או: סוף זה תמיד התחלה)


השנה הזו מסתיימת בסימן סיום. התואר תיכף נגמר (שלב הפינג-פונג עם המנחה של התזה בעיצומו, ואחרי זה עוד מאמר או שניים, ואחרי זה זהו), וכבר עברתי טבילת-אש ראשונה בעולם האמיתי – ראיון עבודה (שאפילו היה סביר למדי. מחכה לתשובה סופית אם התקבלתי).


העברתי כבר את פגישת הקבוצה האחרונה שלי (אפילו שתיים – אחת שבהן מתואר המחקר, ואחת עם טיפים אחרונים לעבודה במעבדה), ארוחת הפרידה כבר בשלבי תכנון מתקדמים. מתנת הפרידה למעבדה (מקרר קטן-אך-מספיק) הגיעה היום, אז אני אפילו אספיק ליהנות ממנה קצת.


קולינרית, המשכתי להתקדם. הפרלינים יוצאים לא רע בכלל (לפחות לא שמעתי תלונות באופן אישי. וגם לא מתו). זו תכנית גיבוי לא רעה, אם משהו בקריירה העתידית ישתבש.


הייתי בדבלין, התפעלתי-עד-מאוד מהצבעים הירוקים-עד-מאוד, מהמבטא המגניב (והמובן), ומזה שהפוסטר שלי באמת עניין מישהו. הייתי שמח לנסוע לכנסים של השנה הבאה (אחד בבייג'ין ואחד בברלין - אבל היות ואני כבר לא אהיה סטודנט, זה לא סביר במיוחד).


אפילו היה קצת שלג בירושלים (בדיוק ליום אחד – אבל יש לי עדות מצולמת). לפי החורף הנוכחי, נראה לי שיש סיכוי לא רע לשחזור.


ובסימן המשכיות: עדיין באותה הדירה עם החברה. שרק ימשיך ככה.

נכתב על ידי , 30/12/2012 17:06   בקטגוריות רק על עצמי לספר ידעתי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרופסור קתרוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרופסור קתרוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)