לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רואה וכמעט אינו נראה

מכירים את האנשים האלה, שתמיד מסתכלים מסביב על אנשים אחרים? אלה, שתמיד כשמביטים בהם הם מביטים בחזרה? אני כזה. מה שאומר, שיש לי לא מעט דעות על לא מעט נושאים. החלטתי שאני צריך להגיד את מה שיש לי לומר. אתם מוזמנים להצטרף ולהגיב.

כינוי: 

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2013

יומולדת בדאנס בר (פוסט ברוח פסח)


 

אילו לא היינו צריכים להגיע מוקדם כדי לא לשלם 25 שקלים דמי כניסה, דיינו.

אילו לא היו באים כל כך הרבה אנשים אחרי השעה שמשלמים בה, דיינו (והם לא היו מתפלגים בין ערסים צעירים לנשים בנות 40 שמנסות להיאחז בחגיגות משנים-עברו).

אם המוסיקה היתה נורמלית, דיינו.

אם לא היה כל כך מעושן (עד כדי סוודר שצריך לעבור כביסה פעמיים, אם לא יותר), דיינו.

אם לא היה כל כך יקר לקנות שתיה בסיסית למדי, דיינו.

היות וגם היינו צריכים להגיע מוקדם, גם היו הרבה אנשים, גם היתה מוסיקה מעצבנת (חוץ מהדי-ג'יי שתופף באוויר וזה היה מגניב), גם היה מעושן, וגם היתה שתיה יקרה, היה פחות כיף ממה שהיה יכול להיות. הגיע הזמן, אולי, שאנשים יפסיקו לחגוג ימי הולדת בדאנס-ברים, החל מגיל מסויים.

 

נכתב על ידי , 12/3/2013 19:06   בקטגוריות ישראליאנה, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרופסור קתרוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרופסור קתרוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)