לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רואה וכמעט אינו נראה

מכירים את האנשים האלה, שתמיד מסתכלים מסביב על אנשים אחרים? אלה, שתמיד כשמביטים בהם הם מביטים בחזרה? אני כזה. מה שאומר, שיש לי לא מעט דעות על לא מעט נושאים. החלטתי שאני צריך להגיד את מה שיש לי לומר. אתם מוזמנים להצטרף ולהגיב.

כינוי: 

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2013

המדריך למתחתן המתחיל, חלק ב'


אז בחרתם אולם. ואפילו קייטרינג. עכשיו הגיע הזמן לבחור עוד נותני שירות חשובים.

טבעות: טבעות זה אחד הדברים הבודדים שלא תלויים באולם ובתאריך. ברמת העקרון (למרות שעוד לא שמעתי על מישהו שעשה את זה) אפשר לקנות אותן הרבה זמן מראש. בפועל – זה בדרך-כלל קורה בערך חודש-חודשיים לפני התאריך. חשוב לא לגרור את זה, כי לוקח זמן להכין את הטבעות (שלא לדבר על האפשרות שתזדקקו לתיקון מידה. אם כי זה לא אמור לקרות אם הצורף יודע מה הוא עושה).

 

בניגוד לטבעות, חשוב להתחבר (ברמה האישית) לספקים שיהיו בזמן האירוע (מאפרת/שיער, דיג'יי, צלמים) – הם ילוו אתכם חלק נכבד מהיום (בטח הצלמים, שיהיו מההתחלה ועד הסוף, אבל גם המאפרת), והם חייבים להתאים לדרישות שלכם (דיג'יי, בעיקר).

 

מאפרות (זה בדרך בכלל בנות ולא בנים) תמיד באות עם איפור נסיון (שעלותו מתקזזת מהמחיר הסופי, במידה ובחרתם בו), וחשוב שהיא לא תהיה לחוצה ולא תהיה מלחיצה. גם ככה יש מספיק בלגן ביום החתונה, ולא צריך להוסיף לו עוד.

 

עם דיג'יי הקליק צריך להיות יחסית מיידי. אם אתם לא מתחברים לסגנון המוסיקלי שלו (ולהיפך), תחפשו אחד אחר. יגיע גם הזמן לחשוב על שירי החתונה המרכזיים (הליכה לחופה, שבירת כוס, וריקוד ראשון, אם תעשו אחד כזה). לנו היו מאוד חשובות המלים, ולכן פסלנו מיד את השיר "היום" של אהוד בנאי (שתמיד מזכיר לי בעל מכה). באותה מידה פסלנו אי-אילו שירים אחרים, וביקשנו שירים אחרים באופן ספציפיים. לכל השאר – סמכנו על הדיג'יי שלנו. אתם אולי יכולים, אבל לא רוצים, לתכנן פלייליסט שיימשך שעות. תנו לו לעשות את העבודה שלו.

 

עם הצלם גם חשובה האינטראקציה, וכדאי לא להגזים עם האופציות הנוספות. שמענו על כל מיני דברים כמו מצלמות רחף שנראו לנו מיותרות למדי. תמונות יגיעו לרוב כמה שבועות אחרי החתונה, ואז יגיע שלב הסינון, לקראת האלבום הסופי. סיפרו לנו שזה יכול לקחת כמה חודשים, אנחנו מקווים שבמקרה שלנו זה ייקח פחות.

 

רב. רב זה דבר חשוב, בהנחה שאתם רוצים את העסק האורתודוקסי. הייתי ממליץ על צוהר, אבל לא עברנו דרכם. תצטרכו גם להחליט אם אתם רוצים רב אשכנזי, ספרדי או תימני (או שלא איכפת לכם בכלל), והכי חשוב – כמה סטנדאפיסט אתם רוצים שהוא יהיה (או במלים אחרות: כמה החופה הולכת להימרח). שלנו סגר את העסק יחסית בזריזות, והיינו מאוד מרוצים. ואם גם בענייני דת עסקינן, לא לשכוח תעודות רווקות (כל אחד במועצה הדתית שהוא רשום אליה לפי תעודת הזהות, או ביחד אם אתם דרך צוהר), הדרכת כלות, וטבילה במקווה יום לפני.

 

טיפ אחרון בעניין הספקים: אין לכם מה להפסיד מלבדוק את רשימת המומלצים של האולם. בדרך כלל מדובר בהנחה משמעותית, והאנשים שם לא בהכרח לא יודעים מה הם עושים.

 

בחלק השלישי והאחרון: יום החתונה עצמו, קצת סידורים של אחר-כך.

נכתב על ידי , 19/9/2013 19:24   בקטגוריות ישראליאנה, רציני, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרופסור קתרוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרופסור קתרוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)