לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רואה וכמעט אינו נראה

מכירים את האנשים האלה, שתמיד מסתכלים מסביב על אנשים אחרים? אלה, שתמיד כשמביטים בהם הם מביטים בחזרה? אני כזה. מה שאומר, שיש לי לא מעט דעות על לא מעט נושאים. החלטתי שאני צריך להגיד את מה שיש לי לומר. אתם מוזמנים להצטרף ולהגיב.

כינוי: 

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2013

אנשים טובים באמצע הדרך


חטפתי פנצ'ר  באמצע כביש 1. האוטו קרטע ורעד לו, ריח של גומי שרוף עלה לחלל האוויר, ואני בזריזות-אך-בזהירות ניווטתי אל השוליים. בעודנו מטכסים עצה, עצר לידנו בחור ששאל אם אנחנו צריכים עזרה. באופן רפה-למדי אמרנו שלא, אבל הוא כבר שלף ציוד (כולל דברים שלא חשבתי שצריך, אבל הסתבר שכן), ותוך רבע שעה כבר היינו בחוץ. זה החזיר לי (ולו במעט) את האמון במין האנושי בכלל, ובישראלים בפרט.





תודה מקרב לב לאותו אדם אנונימי.





נ.ב. בדקו את הצמיגים שלכם. למרות שלא ברור לי איך האוטו שלי עבר טסט עם צמיג כזה (הפנצ'ר-מאכער טען שהיתה קומבינה של המוסך עם מכון הרישוי), ואני ממלא אוויר באופן סדיר, עדיין פעם בכמה שנים כדאי להחליף אותם (החלפתי כבר את כל הארבעה. מסתבר שהגיע זמנם).

נכתב על ידי , 20/10/2013 11:36   בקטגוריות ישראליאנה, אופטימי, רציני  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרופסור קתרוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרופסור קתרוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)