לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רואה וכמעט אינו נראה

מכירים את האנשים האלה, שתמיד מסתכלים מסביב על אנשים אחרים? אלה, שתמיד כשמביטים בהם הם מביטים בחזרה? אני כזה. מה שאומר, שיש לי לא מעט דעות על לא מעט נושאים. החלטתי שאני צריך להגיד את מה שיש לי לומר. אתם מוזמנים להצטרף ולהגיב.

כינוי: 

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2013

סיכום אישי של 2013


2013 היתה שנה מדהימה.


אני אנסה לרשום את זה פחות-או-יותר באופן כרונולוגי. נראה כמה אני אצליח.


בינואר מצאתי עבודה אמיתית (כזאת שגם משלמים בה כסף אמיתי), הגשתי את התזה, ונסענו לבריסל (שילוב מנצח של שוקולד ובירה).


בפברואר-מרץ התרגלתי לרעיון של לקום-בבוקר-וללכת-לעבודה. באקדמיה זה לא בהכרח עובד ככה.


באפריל התארסתי. לשם הפרוטוקול, הצעת האירוסין המקורית היתה בבריסל, אבל כל מיני דברים השתבשו. הטבעת, בכל מקרה, הגיעה באפריל.


מאי-יוני-יולי עברו בעיקר בסידורי חתונה (קל להגיד את זה במבט לאחור. היה די הרבה לחץ, אבל דברים הסתדרו בסוף).


ביולי גם קיבלתי רשמית את התואר. מה שהופך אותי לדוקטור על-אמת (לא לרפואה, אלא PhD, ורשמית סיימתי את התקופה האקדמית שלי). הטקס יהיה בשנה הבאה.


באוגוסט התחתנתי (כשאני חושב על זה - זה התחתנו, בלשון רבים).


ספטמבר-אוקטובר עברו להם בלי אירועים מיוחדים, אבל עם המון חגים.


בנובמבר עברנו דירה. תמה לה תקופת ירושלים (וטוב שכך, כי כבר מיצינו לגמרי) והחל עידן גבעתיים (הבורגנות בשיאה. חסרים רק מדיח ועוזרת להשלים את התמונה).


הסתובבנו סביב עצמנו בדצמבר, מתרגלים למעבר, אבל הזמנו כרטיסים לירח הדבש המאוחר שלנו. כפיצוי על זה שלשנינו לא היה טיול אמיתי של אחרי הצבא, אנחנו ניסע בשנה הבאה לניו זילנד לחודש וחצי.


מה שמבטיח שנה מעניינת גם ב - 2014.

נכתב על ידי , 31/12/2013 22:16   בקטגוריות רק על עצמי לספר ידעתי  
הקטע משוייך לנושא החם: welcome 2014
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרופסור קתרוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרופסור קתרוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)