לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רואה וכמעט אינו נראה

מכירים את האנשים האלה, שתמיד מסתכלים מסביב על אנשים אחרים? אלה, שתמיד כשמביטים בהם הם מביטים בחזרה? אני כזה. מה שאומר, שיש לי לא מעט דעות על לא מעט נושאים. החלטתי שאני צריך להגיד את מה שיש לי לומר. אתם מוזמנים להצטרף ולהגיב.

כינוי: 

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2014

טיול של אחרי צבא, באיחור-לא-אופנתי


אז בניגוד להרגלי לא יהיה פה סיכום שנה. לעומת זאת, אני אספר לכם על הטיול הגדול שלי ושל אשתי, שמוגדר כירח דבש. נכון שנסענו לפריז לסופ"ש והיה כיף, אבל קשה להשוות את זה לחודש וחצי בניו זילנד. שנינו לא עשינו את "הטיול", וזה ללא ספק סוג של תיקון.

 

כמעט שנה של הכנות (החל מקבלת אישור במייל מהסמנכ"ל לכמות ימי החופש האסטרונומית שאני לוקח, קניית כרטיסי טיסה כמה-שיותר-מוקדם, קניית מצלמה חדשה-דנדשה, תכנון מסלולים לכל יום, תכנון וקנייה של המון ציוד) הולכת להתנקז לעליה למטוס מחר בנתב"ג, לטיסה ראשונה מתוך שתיים רצופות (בכל זאת ניו זילנד. מדובר בטיסה נטו של 24 שעות מהארץ ובג'ט-לג היסטרי).

 

מחכה להרבה נופים ולטיפול בהלם בפחד הגבהים שלי (על היום השני שם אנחנו הולכים לטייל על גשר, לטייל על מגדל, ולקפוץ ממנו. אם אני לא מצליח אני מקבל כרטיס שכתוב עליו Chicken שתקף לשנה).

 

שנה טובה לכולם.

נכתב על ידי , 21/9/2014 21:23   בקטגוריות נסיעות וטיולים, רק על עצמי לספר ידעתי, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרופסור קתרוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרופסור קתרוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)