לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רואה וכמעט אינו נראה

מכירים את האנשים האלה, שתמיד מסתכלים מסביב על אנשים אחרים? אלה, שתמיד כשמביטים בהם הם מביטים בחזרה? אני כזה. מה שאומר, שיש לי לא מעט דעות על לא מעט נושאים. החלטתי שאני צריך להגיד את מה שיש לי לומר. אתם מוזמנים להצטרף ולהגיב.

כינוי: 

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כך תשרדו נסיעה לחו"ל עם ילדה בת חודשיים (ועם כל המשפחה של בת הזוג)


אני מצטער, זה היה רעיון של חמותי.

חשבתי להכין חולצה כזאת למטוס, אבל ויתרתי. איכשהוא מצאתי את עצמי נגרר לדבר הזה, שהתחיל בתור חגיגה משפחתית (לא של הצד שלי, שיהיה ברור. אנחנו לא עושים דברים כאלה. לראות אחד את השני ליומיים זה בדרך כלל הרבה יותר מדי. פה מדובר על קצת יותר משבוע. ברצף). אבל הנה כמה טיפים חיוניים למקרה שאירוע מהסוג הזה ייפול גם עליכם.

 

א.      וודאו שוייז באמת יודעת איפה המלון. להסתובב שעה-שעתיים יותר מהמתוכנן ביערות אפלים, שברור לחלוטין כשרואים אותם מאיפה האחים גרים שאבו את הרעיונות שלהם זה לא כיף. אגב, האחיינית שלי בת השש פחדה מהם עד מאוד ביום הראשון.

 

ב.      תכננו היטב את האוכל. היינו לא מעט מבוגרים, ולא מעט ילדים, והיה צורך לתאם היטב מתי אוכלים, איפה, וכמה. הסופר הקרוב שם קיבל מחזור כספים חודשי מהשבוע שהיינו שם. אגב, נשארה גבינה לבנה בשפע. אם מישהו יעבור שם, הוא מוזמן לקחת.

 

ג.       תשאירו מקום לספונטניות. רק בגלל שהבטיחו משהו לילדות קטנות, לא צריך בהכרח לקיים. עיינו ערך, "חייבים שיט כי הבטחנו, ועכשיו מסתבר שאין רכבת חזרה אז ניקח אוטובוס עם עגלה והמון אנשים נורא מנומסים שלא יתנו לכם לשבת למרות הילדה שאתם סוחבים". אגב, בסוף כן קיבלנו מקום לשבת. בזכות תיירת.

 

ד.      לצלם, לצלם, לצלם. לא בשביל הילדה. היא לא תזכור כלום מכל הדבר הזה בכל מקרה. לצלם כי זאת הזדמנות קצת לברוח מכולם וכי לא יכולות לצאת תמונות לא טובות לאורך זמן. חוצמזה, זה כיף.

 

ה.      לשים לב למזג האוויר. הסתיו האירופאי קרוב יותר לחורף הישראלי ממה שנדמה. אגב, הסתיו הישראלי קרוב לקיץ האירופאי. איזה כיף לחזור מעשר מעלות ביום וחמש בלילה לעשרים פלוס.

 

ו.        לעשות טבלת ייאוש. בסוף חוזרים לארץ. אגב, הדיוטי בחו"ל יקר. אם אתם הולכים על קניות ולא בסופרים מקומיים, כבר עדיף בנתב"ג.

בהצלחה.

נכתב על ידי , 13/10/2017 17:20   בקטגוריות נסיעות וטיולים, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם למקקים היתה דת


אם למקקים היתה דת, אני מניח שהכפכף-הגדול-שבא-למעלה היה תופס בה מקום מרכזי    .


מה שאני מתקשה להבין הוא העובדה שהם מתעקשים לפגוש אותו פנים-אל-פנים במקום להעריץ אותו מרחוק. איש (מקק) עוד לא חזר לאחר מפגש איתו כדי לספר איך זה. ואם זה לא מספיק, הם גם שולחים משלחות חיפוש אחרי אלה שלא חוזרים. ניסיתי גם להשאיר גופות בתור רמז לעולים-לרגל שלא יחזרו על הטעות של קודמיהם, וגם זה לא עזר.


נאלצנו לעבור למתקפה כימית משולבת. היא כללה ריסוס ממוקד בשילוב נוזל לניקוי רצפה שאמור להרחיק אותם. אני רק תוהה אם גם הם יודעים את זה. נדע הערב או מחר בבוקר כמה הם אוהבים את הריח.

 

ואולי פשוט צריך לחכות לסתיו. חרקים, עונות השנה וכאלה.

נכתב על ידי , 21/8/2015 17:42   בקטגוריות פילוסופיה בגרוש, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומולדת בדאנס בר (פוסט ברוח פסח)


 

אילו לא היינו צריכים להגיע מוקדם כדי לא לשלם 25 שקלים דמי כניסה, דיינו.

אילו לא היו באים כל כך הרבה אנשים אחרי השעה שמשלמים בה, דיינו (והם לא היו מתפלגים בין ערסים צעירים לנשים בנות 40 שמנסות להיאחז בחגיגות משנים-עברו).

אם המוסיקה היתה נורמלית, דיינו.

אם לא היה כל כך מעושן (עד כדי סוודר שצריך לעבור כביסה פעמיים, אם לא יותר), דיינו.

אם לא היה כל כך יקר לקנות שתיה בסיסית למדי, דיינו.

היות וגם היינו צריכים להגיע מוקדם, גם היו הרבה אנשים, גם היתה מוסיקה מעצבנת (חוץ מהדי-ג'יי שתופף באוויר וזה היה מגניב), גם היה מעושן, וגם היתה שתיה יקרה, היה פחות כיף ממה שהיה יכול להיות. הגיע הזמן, אולי, שאנשים יפסיקו לחגוג ימי הולדת בדאנס-ברים, החל מגיל מסויים.

 

נכתב על ידי , 12/3/2013 19:06   בקטגוריות ישראליאנה, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
25,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרופסור קתרוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרופסור קתרוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)