לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רואה וכמעט אינו נראה

מכירים את האנשים האלה, שתמיד מסתכלים מסביב על אנשים אחרים? אלה, שתמיד כשמביטים בהם הם מביטים בחזרה? אני כזה. מה שאומר, שיש לי לא מעט דעות על לא מעט נושאים. החלטתי שאני צריך להגיד את מה שיש לי לומר. אתם מוזמנים להצטרף ולהגיב.

כינוי: 

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

טיול של אחרי צבא, באיחור-לא-אופנתי


אז בניגוד להרגלי לא יהיה פה סיכום שנה. לעומת זאת, אני אספר לכם על הטיול הגדול שלי ושל אשתי, שמוגדר כירח דבש. נכון שנסענו לפריז לסופ"ש והיה כיף, אבל קשה להשוות את זה לחודש וחצי בניו זילנד. שנינו לא עשינו את "הטיול", וזה ללא ספק סוג של תיקון.

 

כמעט שנה של הכנות (החל מקבלת אישור במייל מהסמנכ"ל לכמות ימי החופש האסטרונומית שאני לוקח, קניית כרטיסי טיסה כמה-שיותר-מוקדם, קניית מצלמה חדשה-דנדשה, תכנון מסלולים לכל יום, תכנון וקנייה של המון ציוד) הולכת להתנקז לעליה למטוס מחר בנתב"ג, לטיסה ראשונה מתוך שתיים רצופות (בכל זאת ניו זילנד. מדובר בטיסה נטו של 24 שעות מהארץ ובג'ט-לג היסטרי).

 

מחכה להרבה נופים ולטיפול בהלם בפחד הגבהים שלי (על היום השני שם אנחנו הולכים לטייל על גשר, לטייל על מגדל, ולקפוץ ממנו. אם אני לא מצליח אני מקבל כרטיס שכתוב עליו Chicken שתקף לשנה).

 

שנה טובה לכולם.

נכתב על ידי , 21/9/2014 21:23   בקטגוריות נסיעות וטיולים, רק על עצמי לספר ידעתי, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנשים טובים באמצע הדרך


חטפתי פנצ'ר  באמצע כביש 1. האוטו קרטע ורעד לו, ריח של גומי שרוף עלה לחלל האוויר, ואני בזריזות-אך-בזהירות ניווטתי אל השוליים. בעודנו מטכסים עצה, עצר לידנו בחור ששאל אם אנחנו צריכים עזרה. באופן רפה-למדי אמרנו שלא, אבל הוא כבר שלף ציוד (כולל דברים שלא חשבתי שצריך, אבל הסתבר שכן), ותוך רבע שעה כבר היינו בחוץ. זה החזיר לי (ולו במעט) את האמון במין האנושי בכלל, ובישראלים בפרט.





תודה מקרב לב לאותו אדם אנונימי.





נ.ב. בדקו את הצמיגים שלכם. למרות שלא ברור לי איך האוטו שלי עבר טסט עם צמיג כזה (הפנצ'ר-מאכער טען שהיתה קומבינה של המוסך עם מכון הרישוי), ואני ממלא אוויר באופן סדיר, עדיין פעם בכמה שנים כדאי להחליף אותם (החלפתי כבר את כל הארבעה. מסתבר שהגיע זמנם).

נכתב על ידי , 20/10/2013 11:36   בקטגוריות ישראליאנה, אופטימי, רציני  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המדריך למתחתן המתחיל, חלק א'


מזל טוב! החלטתם להתחתן. עכשיו מתחיל שלב הארגונים.

בשלב הראשון, ארגנו לכם רשימת מוזמנים (של שני הצדדים יחד, ועם החברים). בעוד שרשימות כאלה נועדו להשתנות, לפחות תקבלו מושג על כמות האנשים שתוזמן. למה זה חשוב? כדי שתוכלו להתחיל לחפש אולם. אם החתונה קטנה, לא תרצו (וגם אף אחד לא יסכים) אולם שמתאים לאירועים המוניים, ולהיפך.

אז אחרי שהבנתם שיש לכם (200, 300, 500, השלימו את החסר) איקס אנשים, תחשבו גאוגרפית איפה למקם את האירוע. אחרי שהבנתם את גבולות הגזרה שלכם, לכו ל – mit4mit (האתר הכי מוצלח שראינו, אבל יש גם אחרים) ותחפשו אולם מתאים. לפני שאתם מתנפלים על אולם עם המלצות חמות באיזור המתאים, תיכנסו גם לאתר משרד הפנים (http://www.moin.gov.il/OfficeUnits/BuildingSupervisionNationalUnit/Pages/GaneyIruim.aspx) ותוודאו שלאולם שהתעניינתם בו יש רשיון. יכול להיות שאם לא, מדובר ברשיון זמני שפג תוקפו או סתם בעיות בירוקרטיות. מצד שני, יכול להיות (כמו ששמעתי מיד-שניה-אבל-אמינה) שיהרסו את האולם ביום החתונה, וגם את זה אתם לא רוצים. בחירה שלכם.

אגב, במקום לרדוף אחרי ספקים ושאר-ירקות, לכו ל – "צור קשר" שלהם באתר. אם הם לא חוזרים אליכם, רוב הסיכויים שאתם לא מתאימים להם (תאריכים תפוסים, כמות קטנה מדי של אנשים וכו'). אם אתם ממש מתעקשים, תתקשרו אתם אליהם. אני הייתי בדעה שהם צריכים לרדוף אחריי. באופן כללי זה עבד.

כשאתם הולכים לראות אולמות, קחו איתכם איזה מבוגר אחראי. לא בגלל שאתם לא רציניים, אלא בגלל שתקבלו עוד חוות דעת על המקום. בכל זאת, רוב הסיכויים שיהיו שם לא מעט אנשים מבוגרים יותר מכם. זה יהיה גם הזמן הנכון לשקול אם אתם רוצים חתונת שישי-צהריים. זה נוטה להוזיל מאוד את המחיר, עם הסיכון שהאירוע יהפוך לסוג של מסיבת קוקטייל. כמובן שגם היום בשבוע והחודש ישפיעו פלאים על המחיר. תנו להם להסביר לכם את הכל בהרחבה. אלה אנשי מקצוע, והם בדרך כלל לא מפספסים פרטים. כדאי לוודא שהמחירים כבר כוללים מע"מ, ומה בדיוק כוללות חבילת העיצוב וחבילת התאורה וההגברה. יש שם נטייה מצערת לתת פחות מדי דברים בחבילה הבסיסית, ואז צריך לשדרג אותה כהוגן.

לעתים קרובות למדי, אולמות באים עם קייטרינג משלהם. במקרה כזה, העבודה שלכם תהיה קלה יחסית. ולפעמים תוכלו לבחור (מתוך קבוצה שהיא יותר גדולה מאחד). בכל מקרה, אחרי שהתבייתם על אולם, הגיע זמן הטעימות. שני טיפים: אל תבואו שבעים, ותביאו איתכם עוד כמה אנשים, רצוי לפחות שניים בגיל ההורים, כי גם למבוגרים מגיע לאכול משהו טעים. אגב, יש המון מקום למיקוח, בעיקר בסגנון של "טוב, אז נפרגן לכם בעוד מנה בקבלת פנים". אגב, שם נתקלתי בפעם הראשונה במונח "אפטר-פארטי", במובן של עוד אוכל (ממש בשרי) שמוגש באמצע הריקודים. מסתבר שזה בשביל שאנשים יוכלו להמשיך לשתות בלי להשתכר. תצטרכו להחליט אם זה מתאים לכם או לא. בר אלכוהול (תוצרת חוץ) במקרה שלנו כבר הגיע עם הקייטרינג, אבל פה ייתכן שתצטרכו להוציא עוד קצת כסף מהארנק (משהו כמו עוד עשרה-עשרים שקלים לאורח). בענייני אלכוהול, ניתן גם לשדרג עצמאית את הבר בדרך כלל. ייתכן ותצטרכו לשלם "דמי חליצה" או משהו כזה בשביל בקבוקים שהבאתם והבר פותח. תשקלו גם לשים איזה חבר אחראי שיבדוק מה קורה עם הבקבוקים האלה בזמן אמת.

בחלק ב': עוד ספקים.

נכתב על ידי , 6/9/2013 14:51   בקטגוריות רציני, אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
25,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרופסור קתרוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרופסור קתרוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)