לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סגרתי (:


פרשתי, אתם כאלה חסריי חיים ( כל אלה עם התגובות נאצה ). עד כמה אתם יכולים לרדת יותר נמוך ? אתם יכולים לדבר עליי, לרכל עליי, לרצות אותי, לדבר איתי , , , פעם הייתי מתרגשת היום אני מבינה שאני יותר מידיי מעניינת (=


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

אחריי כמה חודשים שלא עדכנתי יש לי משהו להגיד לכם


"כמה אלימות כמה עצבים,

באיזה רחמים גדולים אני מפנק אותי

כולם סובלים מאהבה מאוד............."

כמה אנחנו יכולים לבכות על עצמנו ??

למה תמיד יש לנו את הסטייה לחשוב שכל מה שאנחנו רוצים אנחנו צריכים לקבל ?

להסתיר דברים מאנשים שאוהבים אותנו ושאכפת להם מאתינו.

מה אתם מחפשים את כל האקשן הזה בחיים ????

למה אתם מחפשים לחורר את עצמכם עוד ועוד ? ( לא שיש לי זכות דיבור כי לא חסרים לי חורים)

מה זה כל הקנאה הזאתי ?

מה רע לכם ?????

למה אתם כ"כ אוהבים לרחם על עצמכם ?

ומדובר כאן על שני מקרים אז הכל כאן מעורבב , אז בעיייייה שלכם תנסו לחבר את מה שמתאים למה שנראלכם.

וכשאני מנסה להטיף טיפה של מוסר על האנושות, שתפסיקו כל הזמן לחשוב כמה אתם מחפשים להשתנות - להוסיף דבר........ לחשוב כמה חסר לכם !

נמאס לי לשמוע על מחברה טובה שלי כמה טוב לבנות אחרות עשירות עם כסף בנות יפות בנות שבנים אוהבים..אבל אם כבר זאת הייתה בת עם כבוד טוב אבל זאת בחורה זולה, במה יש לקנאות ???

בזה ש שהיא גורמת לבנים להתחרמן ? פפפפפפפאק !

את יודעת מצויין כמה היא חסרת ערך עצמי וזה שהיא מפוצצת בכסף לא עושה אותה מיוחדת.

וכאילו שלך רע... נכון כולם בוכים !!!! כולם כועסים !!!!

את כולם לפעמיים ההורים מעצבנים, כולם לפעמיים מאבדים שליטה על החיים שלהם !!

מותר לבכות, מותר לקנאות ..מותר..אני לא אומרת שאסור.. זה מפרק זה טבעי !

אבל אני פשוט חושבת שאת לא צריכה לקנאות בילדה כמוהה...ילדה חסרת כבוד !

נמרחת על בנים כאילו אין מחר ! את אפילו אמרת את זה !

אז במה את מקנאה ?????

כי ההורים שלה מנקים ת'תחת עם כסף ?

נכון הם עשירים, נהדר בשבילהם !

אבל לא שאת איזה הומלסית ענייה... אז דיי כבר לרחם כי נמאס לי לשמוע מזה !

ואל תקחו את זה לצד הרע , כי אני אוהבת את האנשים האלה ואני מנסה להחדיר להם טיפה של חכמה והבנה למה שהם עושים !!!

עושים שטויות בגלל מה שהם אוהבים.......

לא כל מה שרוצים - מקבלים.

תתחילו להבין את זה כבר......כי זה לא הולך ככה !!!

ותהיו עם מוסר,אהבה... לא רק לחשוב "אני עושה מה שאני אוהב כי זה מה שאני רוצה וככה זה יהיה"

זה טוב לחשוב ככה, אבל יש המון אנשים שאוהבים אותכם !!!!!!

למה לכם לפגוע באימון ?

למה לכם לשקר ? להסתיר ?

אני פשוט לא מבינה... מקווה שטיפה הכנסתי לכם משהו לראש !

וברגע זה אני מבואסת מהחיים כי אנשים שחשובים לי לא מבינים את הערך של החיים שלנו !

ואני יודעת שאולי כאן אני רק עוד אדם שמדבר ... אבל אני לא מדברת לחינם...

תהנו מהחיים כי אני בטוחה שכשתהיו זקנים תהנו לזכור את הילדות יפה ושמחה לא עצובה ומלאה בקנאה :)

חיבוק גדול גדול 3>

נכתב על ידי Shira M (: , 8/9/2008 15:43  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירה =] ב-8/9/2008 19:01
 





Avatarכינוי:  Shira M (:

בת: 29

ICQ: 203170030 

תמונה




4,717

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShira M (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shira M (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)