לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המבינים יבינו ואלה שלא לא




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

מצטער שלא כתבתי


הייי מה המצב אנשים ואנשות !!!

מצטער שלא כתבתי היה מלא עבודה בבית ספר ולא היה לי זמן תאמת אני כבר התעייפתי מבית הספר הוא כזה משעמם טוב בסדר יש בית ספר חדש טוב יש שכבות חדשות טוב אנחנו עכשוו הקטנים , לכל מקצוע יש מורה , יש 7 כיתות   בשכבה אבל בסדר נו דיייייי אני עוד אפילו יכול להמשיך כמה דברים כיאלו זה זה מה זה משעמם

 

טוב בית ספר הוא שיעמום אחד גדול טוב בוא נעזוב לרגע את הבית ספר בוא נחזור אלינו בעצם מה אנחנו רוצים אנחנו בעצמנו לאא יודעים כי עד כל הזמן חיכנו שיגמר החופש והעכשוו רוצים אותו בחזרה אההה נכון מוזר כן מוזר זה הדבר היחידי של חיי תלמיד טוב

 

עד כא אני הייתי והנה טיפ היומי : תעבדו קשה היום תרוויחו מחר יאלה בייייייי אנשים ואנשות נתראה מחר כאן היה מי שיודע

נכתב על ידי , 4/9/2007 16:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתרגשים אההה


כי מחר היום הגדול חוזרים ללמוד לפגוש תמורות שוב חוזרים לשגרה עם החברים ועם עוד כמה ילדים חדשים. 

 

טוב אבל אצלי זה בכלל סיפור אחר לגמרי אני כבר משנה שעברה לא היו לי הרבה מאוד חברים  היו לי כמו לכולם לא יותר מידי ולא בכלל .והשנה עברנו לבית ספר תיכון ושום חבר לא איתי בכיתה אבל אני לא אומר כלום כי אין לי כוח לריב עם כול העולם וגם יכול להיות שבכיתה החדשה אני יכיר אפילו חברי יותר טובים לא כמו כל הבנות שמקטרות שיש מעט ילדים מהבית ספרר ושאין לה שם את החברות שלה וכל השטיות האלה . 

 

טוב אבל בוא נסכם את התוצאות : 

  • יש כאלה שחושבים שכאילו אין זה סוף העולם אנחנו לא נשרוד אם לא היה לנו את החברים הוותיקים אבל זה לא נכון כי אנחנו כן נשרוד וגם נלמד להכיר את כולם ואת מי שלא אוהבים אפשר לשים עליו פסססססס

 

  • גם עדין אנחנו נוכל להיות חברים טובים זה לא נראה את החברים שלנו יותר אני פותח שנכיר חברים חדשים ונהיה בקשר עם החברים הקודמים

 טוב מהאני טוחן תסכל על לימודים צריך להנות וזה מה שחשוב

 

 עד כאן אני הייתי פה מי שיודע

 

 

והנה הטיפ היומי שהבטחתי לכם שאני יוסיף בכל יום

חיים רק פעם אחת בחיים תנצלו את זה !!!

נכתב על ידי , 1/9/2007 16:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 28

ICQ: 419130858 




263
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למי שיודע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מי שיודע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)