לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


we cannot all do great things, but we can do small things with great love
Avatarכינוי: 

בת: 54





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מציאות תלאביביות


אין, אין על העיר הזאת, פשוט אין.

 

 

* * *

 

 

כן נו, רעש, בלאגן, מצוקת חניה, זה, ההוא. וכמובן, החמור מכל, מחירי השכירות. כמו שהמצב נראה כרגע, עושה רושם שצריך משכנתא כדי לשכור פה דירה נורמלית. לא, באמת. תמיד בוכים על השכ"ד התלאביבי, גם לפני שמצאתי את הדירה הקודמת המצב היה לא קל, אבל הפעם.. ג'יזס וחבורתו, מה נסגר?!! מה זה המחירים המוטרפים האלו?! כאילו, באמת, 3000 ש"ח לאיזה צ'יקמוק, 4500 ש"ח למשהו שמתחיל להתקרב לנורמלי?! אפילו משכורת הייטק (כשתגיע סוףסוף..) כבר לא ממש מתמודדת בקלות עם סכומים כאלו.

 

וכן, הכי הגיוני להתפשר על מיקום.

או לוותר על תל אביב, או להשאר תל אביבית על הנייר ולגור במרחק לא-הליכה מהלב.

 

אבל נראה לכם שהגיון נכנס פה למשחק? אין הגיון באהבה! אין!!

לא רוצה עיר אחרת, רק את אהובתי, ורק בלב!

ככה זה באהבה, אין הגיון.

 

 

* * *

 

 

בינתיים, תודות לחברים מופלאים שמארחים אותי בחום, אני זוכה להפסקות עונג מהדרום הרחוק ומבלה את ימי עם אהובתי. אחח.. תענוג צרוף.

היום היה יום מוצלח במיוחד. אהובתי היתה במצב רוח מצויין, והחזירה לי אהבה על כל שעל. גם וייב המצויין שליווה אותי כל היום, וגם כמה פינוקיי שופינג שווים במיוחד.

 

שורו הביטו וראו:

שתי שמלות יד שניה מהשוקון המגניבון שצמוד לכיכר דיזינגוף. 30 שחשחים כל אחת.

שני תיקים רטרו-סטייל מדוכן בדיזינגוף פינת גורדון, 60 שחשחים כל אחד.

ושלל קלפי משחק לגמרי של פעם מתוך קופסאות משחקים ישנות שמישהו השאיר על ספסל בפרץ חיות.

 




 

 

אין, פשוט אין על העיר הזאת!

 

* * *

 

 

ואם במקרה הבת דודה הרחוקה שלכם מקרבה שלישית בדיוק השתדרגה בחיים וקנתה בית יפיפה בסבורבייה, ולצערה היא נאלצת לעזוב את דירתה היפיפייה בה התגוררה שנים, באיזור מרכזי אך שקט, עם בעלי בית מקסימים שחשוב להם מי גר בדירה, ובמחיר שפוי עד כדי מציאה - בקיצור, מהפנינים האלו שעוברות דרך חברים ומעולם לא מגיעות להתפרסם - בבקשה בבקשה תיזכרו בי.

 

אני חייבת לגור כאן, פשוט חייבת.

אין באמת אופציה אחרת. לא כשמדובר בלב.

 

 

נכתב על ידי , 19/10/2010 18:34   בקטגוריות תל אביב אהובתי, שופינג? אני?  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



On the road again


הרוב כבר ארוז, או מוכן בארגזים שעוד מעט יסגרו. המיטה תמצא את דרכה מחר לפליטי סודן, עם עוד כמה דברים שאני לא צריכה ושמחה שיש מי שכן. אחותי הקטנה תבוא בערב לאסוף כמה ירושות, אחותי האמצעית תבוא מחר לאסוף כמה פקלעות, ואותי, וקודם נלך לקפה של בוקר להפרד מהעיר. את האינטרנט באים לנתק בשלוש, הבזק ינותק מחר, נשאר לי רק לעשות סיבוב מוני חשמל ומים ולסיים את הבירוקרטיות. יש לי בבטן קשר קטנטן של סוף, וטונה התרגשות של התחלה.

 

* * * * *

 

היה לי כייף בעיר המהממת הזאת. היתה לי שנה ושליש של בירמון וכתיבה וצילום והרבה בטלה ברוכה. היו הרבה התפגשויות קפה, וחגים, ויומולדתים, והופעות, ויורו, ואח גדול, ועוד אלף סיבות לחברותא משובחת שרובה הגדול הגיע מכאן. וכן, היה לי שמח ששפרה זכתה. ביחד עם ערב יומולדת בלוגרי משובח זה היה אחלה סיום לתקופה מצויינת.

 

שיהיה לכולנו חנוכה שמח, קריסטמס מצוין, ושנה אזרחית משובחת. נתראה בצד השני של 2009.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 18/12/2008 12:16   בקטגוריות Take the shackles off my feet, תל אביב אהובתי  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיטי בלונד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיטי בלונד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)